Note fondée sur 893 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2023 sur Expedia
Valet / doorman are average Reception is understaffed and not welcoming. Did not feel appreciated nor welcomed
5 sur 5
par un voyageur de Buckeye

Publié le 5 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par Amy Clay, Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you, Steve!
5 sur 5
par un voyageur de Alpharetta

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
always a great place to stay. fav in louisville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Amy Clay, Guest Services, Gestion de l’hôtel
So pleased to read your kind words, Thomas! Hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Excellent as always will keep coming back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Amy Clay, Guest Services, Gestion de l’hôtel
We appreciate your lovely review, James! We look forward to your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
There is no place quite like the Brown. A trip back to the past ! The service from Valet to Bartender is top notch !old
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Amy Clay, Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the kind words, Karen! We are so thrilled you enjoyed your visit with us. Hope to host you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Amy Clay, Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you, Brian!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
This is a top tier hotel that we’ve stayed at many times and always received stellar service. This time the person that checked us in was less than welcoming and made us feel like we were inconveniencing them, which is not the type of service we’ve come to expect from The Brown. Later that night our group of 8 and another smaller group were seated in the lobby to talk and a staff person told us we had to leave the lobby because the bar was closing. We weren’t in the bar and weren’t being particularly loud. There are no other public gathering places and none of our rooms could seat 8 people comfortably. None of our party had ever been asked to leave a hotel lobby and both groups were very surprised that this happened at a hotel that is normally so accommodating. Hopefully the hotel will address the issues and our next stay will be back to the usual standards.
5 sur 5
par un voyageur de Richmond

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Amy Clay, Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a great review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Amy Clay, Guest Services, Gestion de l’hôtel
Appreciate the great review, Erica!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Amy Clay, Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you, Christine!