Note fondée sur 401 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Regardez ou es votre chambre vs les escaliers

Publié le 17 sept. 2019 sur Hotels
J’ai eu la Chambre sous les escaliers bruillant la tv ne marchais pas à moitier et une des filles a l accueil n’était pas très accueillante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2019 par Melissa, Gestion de l’hôtel
Toutes nos excuses pour le séjour moins que stellaire. Nous espérons que vous resterez encore avec nous à l'avenir!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Awesome stay, 15 min from hospital where daughter was having surgery
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We appreciate that you gave us 5 out of 5. Come see us again and see some of the changes we are making.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
It was a nice hotel but for the price of it to not have the continental breakfast and the “king size bed” to be actually a queen size was ridiculous. Also had trouble with the door locking up when we would leave the room too. Very clean and nice facilities just the price was ridiculous and I wouldn’t have stayed there if the other non roach bag hotels hadn’t been booked
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
We appreciate your review and will take all things to heart. Courtyards do not offer continental breakfasts but we do offer a reasonable array for breakfast. Thank you for your stay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
The room was dirty. Stains in the toilet seat and black ring in toilet. We arrived late so were too tired to complain. For $225/night in east Texas I expected at least a clean room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
We are sorry you had a bad stay with us. We forward all concerns to the Housekeeping department as we only want you to have a good experience with us. We have implemented some extra checkpoints for our Housekeeping department and hope you will give us another try in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
They need to do a remodel. Mattress felt like coils were right under the surface of mattress. My door looked like someone try to use a crowbar to get in the room. Metal door frame near lock was mangled, and dented, rusty. Gave me concerns that they had a safety issue in the past.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
We thank you for your response and will pass on to our maintenance department. We strive to make your stay a good one and we take all things to heart. We are doing renovations at the moment and hope you will give us another visit to see the improvements that are coming.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
Close to ball fields
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
We appreciate your response and look forward to serving you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
We thank you for your review and hope you will give us another opportunity to make your stay a 10.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. It is a pleasure to serve you and hope you return soon.
5 sur 5
par un voyageur

Great stay in Lufkin!

Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
Lovely spot! We had to stay here when we had a sudden flat tire driving from family Louisiana to Austin. We were so glad to quickly find a place that was so clean, safe and where we could get a good night's rest.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
We thank you for your review and look forward to you visiting again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.