Note fondée sur 140 évaluations de clients

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4,1 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2020 par Sheila, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind review.
5 sur 5
par un voyageur

Un vraie acceuil gallois

Publié le 20 mai 2019 sur Hotels
Magnifique village pour les randonneurs et motards. Hotel dans la rue principal, tres convivial. Le livre de l'hotel est bien fait, Les information tres pertinant et utiles - bravo.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2019 par front desk, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 déc. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 déc. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 nov. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 nov. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Older hotel in need of a facelift

Publié le 15 oct. 2023 sur Hotels
Hotel in need of an uplift; decor tired. Heating not effective, especially in breakfast room. Staff helpful.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2023 sur Expedia
LOcation and Friendly staff
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2023 sur Wotif
As a Great grandaughter of the owner of The Wynnstay Arms 1920-1925, I thoroughly enjoyed staying in this lovely Hotel. The decor was very old English & with an amazing amount of collectables. The staff were very friendly & helpful. A thoroughly enjoyable experience
3 sur 5
par un voyageur

Ruined by Facebook post

Publié le 20 sept. 2023 sur Hotels
The decor is quite tired but very clean and comfy. Breakfast was great and staff very accomodating.However as raised with reception and a manager, had we seen the wynnstay facebook post discussing refusing hosting refugees we would not have booked. Although the owners may be faced with difficult decsions re these issues, we do not feel this should ever form part of the publicity and made us feel at best uncomfortable, at worst unsafe. Had this been addressed as promised I would not have raised in review.