Note fondée sur 118 évaluations de clients

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3,7 sur 5
92 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Bel Hôtel

Publié le 24 mai 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Ramee Grand Hotel & Spa, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 4 star rating & the opportunity to serve you. We promise to work hard and become the best, to get that 5 star rating from you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
Nice hotel if you like lively or loud music vibes the whole time. Several loud music restaurants and bars I felt it’s too much. Overall not bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Ramee Grand Hotel & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Rakan,Thank you for your feedback! We appreciate your kind words about our hotel. We understand that the lively music vibe may not be for everyone, and we apologize if it felt overwhelming to you. We'll definitely take your comments into consideration and strive to create a better balance in the future. We hope you had a pleasant overall experience with us. If there's anything else we can do to enhance your stay, please let us know.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2023 par Ramee Grand Hotel & Spa, Gestion de l’hôtel
Thank you for your exceptional 8-star rating! We're honored to have exceeded your expectations with our services.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2023 sur Expedia
Thanks for your service
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mars 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2022 sur Expedia
Bad
1 sur 5
par un voyageur de London

Publié le 30 juin 2022 sur Expedia
The hotel is dirty and falling apart. Should not have 5 stars, 3 max.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2022 par Reservation, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Elaine, We thank you for the feedback and apologize for the inconvenience caused during your stay. We will assure this will not occur anymore in your next stay. Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Reception needs improvement

Publié le 1 janv. 2022 sur Hotels
Nice for the price but very slow in check in/out