Note fondée sur 650 évaluations de clients

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4,2 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2022 sur Expedia
Rien à ajouter
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2022 par Jackie, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We're glad that overall you had a pleasant stay.
5 sur 5
par un voyageur

Incroyable

Publié le 15 août 2019 sur Hotels
Un resort incroyable, la beauté de la nature, la tranquillité, l’accueil, le service, la propreté.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2019 par The Palmer House, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review! We look forward to accommodating you in the future and surpass expectations!
3 sur 5
par un voyageur de L’Assomption QC

Publié le 28 juin 2019 sur Expedia
Très Bel environnement à l´extérieur. Proximité du centre- ville. Des jeux pour les adultes et les enfants. Déception piscine exterieur fermée le 27 juin . 1 seul grille- pain pour le déjeuner et il était défectueux. Matelas devraient être changés. Ils sont trop mous. Fauteuils défoncés.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par The Palmer House, Gestion de l’hôtel
Thank you for review. We are currently working on renovating the property and we look forward to welcoming you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2019 sur Expedia
J aurais aime etre averti que la piscine etais hors d usage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par The Palmer House, Gestion de l’hôtel
We apologize about the outdoor pool being out of order.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2018 par Alan, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to write a review of our property We look forward to welcoming you again and hope we can impress you to get a 5 rating
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de canada

Très agréable

Publié le 5 janv. 2014 sur Expedia
Pour : Le lieu. Très près du village et le terrain du motel très grand Très tranquille excellent pour dormir
Contre : Quand on indique déjeuner inclus et que dans la salle à manger on demande un tarif pour le déjeuner ???? Fausse publicité
Emplacement : Magasinage, promenade à pied, restaurants
Très agréable
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024
Very pretty property with very clean and spacious rooms. Breakfast was also great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Stephanie L., Gestion de l’hôtel
Kurt, thank you for your 5-star review! We appreciate your time and consideration, and are very happy to know that you enjoyed your stay with us. Our goal will always be to provide our guests with personalized service, unique amenities, and make them feel welcome, comfortable and cared for. We're glad you recognized it and shared it with us and others. We hope to once again be your host!
5 sur 5
par un voyageur

Decent stay for a fair price

Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
The king bed room was big and spacious and the bed was very comfortable. The bathroom had a great design and lots of space. Temp was comfortable. The hot tub was a great option after a day of skiing…although it could use a cleaning
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Stephanie L., Gestion de l’hôtel
Gary, thank you for your rating & review! We appreciate your time and consideration, and are very happy to know that you enjoyed comfort and convenience during your stay with us. Our goal will always be to provide our guests with personalized service, unique amenities, and make them feel welcome, comfortable and cared for. We're glad you recognized it and shared it with us and others. We hope to once again be your host!
5 sur 5
par un voyageur

Awesome ski trip

Publié le 1 févr. 2024 sur Hotels
The staff was so friendly and helpful. We were 10 minutes away from the mountain and the price was perfect. Our only complaint which is complete personal preference was the bed was a little hard. Again that's personal preference.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Stephanie L., Gestion de l’hôtel
Shannon, thank you for your rating & review! We appreciate your time and consideration, and are very happy to know that you enjoyed your stay with us, as well as experienced exceptional service from our hospitality team. Our goal will always be to provide our guests with personalized service, unique amenities, and make them feel welcome, comfortable and cared for. We're glad you recognized it and shared it with us and others. We hope to once again be your host!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels
Check out was at 11 but we got a knock on the door at 10:30 & 10:50 from a housekeeper. I told him we would be out at 11 yet we were still bombarded. We left the room at 11 and the housekeeper was waiting outside the door for the whole 30 mins we were trying to get our things together to leave.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Stephanie L., Gestion de l’hôtel
Jill, thank you for choosing the Palmer House Resort and for taking the time to provide feedback about your experience. I’m sorry to hear that you had any issues at check-out. We strive to make each guest’s stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your rating and comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.