Note fondée sur 896 évaluations de clients

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4,4 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Hôtel agréable bien placé

Publié le 7 janv. 2024 sur Hotels
Hôtel agréable bien situé Malgré travaux acceuil sympathique et professionnel Grande piscine Grande chambre et complimentary coffee
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par New Coast Hotel Manila, Gestion de l’hôtel
Dear Martine,We are pleased that you had an enjoyable visit and we look forward to welcoming you back at New Coast Hotel.Sincerely,Marc KerckhofsGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Great stay

Publié le 24 avr. 2023 sur Hotels
Great stay ! Got a room upgrade which was very nice ! Room was very big, and very clean. The staff is really nice and efficient ! The spa and restaurants and room service are also great ! I stayed 1 week for a work trip and highly recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2023 par New Coast Hotel Manila, Gestion de l’hôtel
Dear mathilde,We are so glad to hear that we exceeded your expectations with our products and services. We appreciate your recommendation and hope to see you again soon!Sincerely,Marc KerckhofsGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2023 sur Expedia
the personnel was nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2023 par New Coast Hotel Manila, Gestion de l’hôtel
Dear Mylene,Many thanks for recognizing the efforts of our team in providing you with utmost service. We hope to have you back soon.Sincerely,Marc KerckhofsGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

FANTASTIC!

Publié le 2 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2023 par New Coast Hotel Manila, Gestion de l’hôtel
Dear Frid Nelson,We are glad that you had a fantastic stay here at New Coast Hotel. We look forward to having you back soon.Sincerely,Marc KerckhofsGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2022 par James, Gestion de l’hôtel
Dear Josse, Our deepest thanks for finding the time to rate our hotel after your visit. We are happy to know that you have enjoyed your stay as our services were able to exceed beyond your expectations. We are looking forward in welcoming you back in the future. Regards, James Arriazola Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par New Coast Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Cheng San,Thank you for rating New Coast Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par New Coast Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your rating. We look forward to welcoming you back at New Coast Hotel.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Nothing to add as the previous grading questions cover my input most adequately. All in all pleasant stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par New Coast Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear EUGENE,We are glad that you had and overall pleasant stay. We look forward to welcoming you back at New Coast Hotel.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
ロビー改装中でせまかった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear toshimasa,We are indeed undergoing major refurbishments to further enhance our services and we look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,Marc KerckhofsGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par New Coast Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Man Chun,Thank you for your rating. We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,Marc KerckhofsGeneral Manager