Note fondée sur 34 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Not so good on the inside

Publié le 20 juill. 2023 sur Hotels
the entire room had a funky smell, and we had to buy deodorizers to combat it at the time also, only one was working the housekeeping for the entire building which didn't help their case it also didn't have any windows to speak of
4 sur 5
par un voyageur

An okay stay for the price

Publié le 30 juin 2022 sur Hotels
You should expect to not have any view from the windows, depending on which room you get. However, for its price, it makes sense. The room was clean and tidy, and room service was available.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, we are glad to see that you liked our services. Looking forward to hosting you soon. Regards, Amelia.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Edgardo! Thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par Simon, Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive rating, Edgardo! Hope to welcome you again soon. Regards, Simon
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2022 par Jane, Gestion de l’hôtel
Hi, Edgardo! Glad to see that you have rated us positively. Do give us more chances to delight you in the future. Regards, Jane!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2022 par Jason, Gestion de l’hôtel
Hi, Thanks a lot for staying with us. Looking forward to hosting you soon. Regards, Jason
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2022 par Noah, Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive rating. Hope to welcome you again soon. Regards, Amelia.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2022 par Cheshta, Gestion de l’hôtel
Hi, Edgardo! Thanks for rating our service. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Ivy
4 sur 5
par un voyageur

Pleasing stay but could have been better

Publié le 30 mars 2022 sur Hotels
The room was spacious and well-kept, however we had a few encounters with roaches over the duration of the stay, and even after having had the room cleaned. The blinds on the window does not go up as it should because a portion of it was broken.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2022 par Jon, Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you so much for the positive rating. It seems that you are not completely satisfied with our services, we have highlighted the matter to our relevant team to ensure a comfortable and relaxing stay in the future. Regards, Jon