Note fondée sur 18 évaluations de clients

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3,1 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 févr. 2020 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de japan

Publié le 6 janv. 2020 sur Expedia
事前にリクエスト、約束した事をやらない。連絡なく、言い訳ばかりで時間を守らない。お客さんを馬鹿にしていて不愉快な滞在でした。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2019 sur Hotels
Location of residence is convenient for stay and living. All (banks, mall, convenient store, restaurant and others) are in walking distance.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2019 sur Expedia
Bed was not clean, didnt get my acess until the last day, no tower refill unless pay extra.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2019 sur Expedia
I like where I'm staying at. I like the view and the unit itself. It's big enough for 3 persons. Things are provided and was able to enjoy!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2019 sur Expedia
nice and friendly staff. highly recommended. Accesible toshopping malls and restaurants.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2018 par Rico, Gestion de l’hôtel
Hi Gustavo, Thanks for a very good review and ratings. Looking forward to host you again someday. Thanks a lot!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2018 par Rico, Gestion de l’hôtel
Thanks!
5 sur 5
par un voyageur

Must try. No regrets

Publié le 28 juin 2018 sur Hotels
Love everything about the place. It's a sure must stay.
1 sur 5
par un voyageur

terrible

Publié le 14 juin 2018 sur Expedia
they took too long for just issuing access card for the elevator. stay there 2 nights and the card was finally issued on the SECOND day after 11am. this hotel will make you wast your limited time of your trip. I want my time and money back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2018 par Rico, Gestion de l’hôtel
This guest is so arrogant and inconsiderate. He will not listen and he thinks highly of himself. Shame