Note fondée sur 568 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
We got two rooms - a single and a double - and they were both very clean, quiet, and comfortable. The staff was friendly & efficient and the prices are very reasonable. The only down side to this location is that Uber/Lyft availability is very spotty - not always available and if they are, the wait is significant (30-45 minutes). And Marysville cab services run only during the day. But all-in-all, it was a very nice stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
Friendly staff.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Only spent one night, but was very clean and comfortable. Convenient location easy access to restaurants and shopping. Staff was very friendly and helpful.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
I liked the location I have stayed here before.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Strong smoke smell
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Good hotel
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
Nothing
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
Maintenance man was very rude.