Note fondée sur 930 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Claude,Your five-star review is greatly appreciated. We are thrilled to hear that you enjoyed staying in our hotel. Thank you so much, waiting to serve you again!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2022 sur Expedia
Chambre pas très propre , tapis usé et troué , graines au sol comme si aspirateur avait pas été fait . Décevant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Guest comfort and satisfaction are of the utmost concern to us and our hotel is committed to making every possible effort to provide comfortable, clean and friendly accommodations. Allow me to apologize for any inconvenience these issues you have mentioned may have caused. This review gives us a insights of your experience and gives us a chance to improve.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2019 par Erika, Gestion de l’hôtel
Patrick, Thank you so much for staying with us! We hope to see you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2019 par Kathy, Gestion de l’hôtel
We are happy that you enjoyed your stay with us. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur de Rimouski

Publié le 28 mars 2019 sur Expedia
La possibilité d’avoir son Chien est génial mais 30$ c’est plus le plus dispendieux que j’ai eu à payer . Repas servi au Bar . Surprenant le steak était bon et cuit selon mon goût . Service souriant .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2019 par Kathy, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us We appreciate your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us. Our friendly staff is always eager to insure our guests have a great stay. We look forward to your next visit. Edward Oliva General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2018 sur Hotels
Nous avons fait qu’une nuit, mais vraiment bien, nous le referons cette hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci. We hope to see you again soon. Sincerely Edward Oliva General Manager
5 sur 5
par Ian

Publié le 2 août 2017 sur Hotels
Arrêt en cours de trajet vacances!!! Allez-y sans crainte!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2017 par kathy, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback. We appreciate you staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello MAYLINNE,We're thrilled to hear you had a fantastic stay with us! Should you have any further comments or suggestions, feel free to reach out to us directly. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
This is actually a really good hotel. Just make sure you soecify if you need a pet friendly room in the app under where it asks about special accommodations and stuff or you may run into some troubles. Other than some confusion on that this hotel was pretty awesome. Its quiet enough and clean. The restaurant in the hotel is pretty expensive ut the mozzarella triangles are delicious lol. All in all a good place to go if you're looking for a oet friendly place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Luke,Thank you for your positive feedback! We're glad to hear you enjoyed your stay overall. For specific requests like a pet-friendly room, we recommend mentioning it in the "special accommodations" section during booking. Despite the restaurant prices, we're thrilled you liked the mozzarella triangles! We hope to welcome you back for another pleasant stay soon.