Note fondée sur 27 évaluations de clients

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4,6 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Everything is good. Enjoyed our stay
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Pune

Publié le 7 déc. 2023 sur Expedia
It was nice hotel to stay overnight
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2023 sur Expedia
Neat and clean.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2023 sur Expedia
Good property
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2023 sur Expedia
Hotel staff were excellent and always keen to help with any questions. The room was in very good condition and had all the amenities. The dining options inside the hotel had many delicious vegetarian options. Hotel staff made sure my stay in Vrindavan was very comfortable. I am gonna stay there again in my next visit to Vrindavan. Radhe Radhe!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2023 sur Expedia
I feel at home here. The service is exceptional. I love the restaurant. They are so accommodating. The location is very quiet. It is extremely clean. The beds are comfy and great hot water showers. I recommend it One hundred percent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2023 par Prashant Dubey , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your experience at Best Western, Vrindavan. It is indeed heartening to know that the services rendered met your expectations. We are truly gratified by your generous compliments as it motivates us to strive for greater heights of perfection. We value your patronage and look forward to your continued support. Warm RegardsPrashant Dubey General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2023 sur Expedia
Not satisfied
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2023 par Prashant Dubey , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Greetings from Hotel Best Western, Vrindavan!! Thank you for your valuable feedback. Please accept our sincere apologies for the inconvenience. We assure you that we at Best western Vrindavan will not leave any stone unturned to knock of this issue and will always stick for guest experience and comfort. Thanks & Regards Prashant DubeyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2023 par Prashant Dubey, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We would like to thank you for choosing our hotel for your stay and review us. We are delighted to know about your great experience in our property. It is our constant efforts to offer attentive services to our guests. Wish you a great time ahead!! Warm Regards Prashant Dubey General Manager