Note fondée sur 309 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Luc
They have some plumbing reno. Smelley a little bit
Publié le 21 oct. 2017 sur HotelsVery confort bed & great welcoming
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2017
Thank you Luc for your review of the Canalta Melfort! You will be happy to hear that are renovations are nearly complete! We look forward to seeing you again!
par Pascal de St jean sur Richelieu
Wifi nul
Publié le 3 août 2016 sur HotelsWifi nul !!!
par un voyageur
Internet et déjeune nul
Publié le 25 juill. 2016 sur HotelsPour le déjeuner apret quelque jours y manquais de jus d'orange et d'omelette
L'Internet est nul !!!!
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
This property was extremely clean and well maintained. EXCELLENT breakfast options. Will stay anytime we go through town!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Drake, Thank you for sharing your review. I am glad that you were happy with your stay. We look forward to seeing you next time you are in town!Cheers!Sheri - GM
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Amber - AGM, Gestion de l’hôtel
Hello Joycelyn, Your rating helps us to know we are on the right track! Thank you for sharing your experience with us and we hope to see you again soon.
par un voyageur de Saskatoon
Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Amber - AGM, Gestion de l’hôtel
Hello Stacey, Thank you for leaving us a star rating! We always want to ensure that every guest has an amazing stay and I can see that we delivered that to you. Looking forward to serving you the next time you are in town.
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Amber - AGM, Gestion de l’hôtel
Hello Jill, We greatly appreciate the positive star rating! It looks like you had a wonderful stay and we strive for guest satisfaction every time. See you again soon!
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
The hot tub was nice and they let us in after a late checkin. Thanks so much!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Graham, Thank you for sharing your review. I am glad that we were able to have the hot tub open for you. We look forward to having you stay with us again.Sheri - GM
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Amber - AGM, Gestion de l’hôtel
Hello Jeff, Your rating helps us to know we are on the right track! Thank you for sharing your experience with us and we hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Great service and location. Excellent hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Barb, Your rating helps us to know we are on the right track! Thank you for sharing your experience with us and we hope to see you again soon.Sheri - GM