Note fondée sur 341 évaluations de clients

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4,2 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Sherri, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us, we are so happy that you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Sherri, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 star rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Sherri, Gestion de l’hôtel
Thank you Robert for the 5 star rating
5 sur 5
par un voyageur

Bermy Girl’s Trip

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Staff is very friendly and accommodating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Sherri, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 10 star rating, we are so happy that you enjoyed your time with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Sherri, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 8 star review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Sherri, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 8 star rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Sherri, Gestion de l’hôtel
Thank you so much Christina for the review, we are so happy you enjoyed your time with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Sherri, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 10 star rating.
4 sur 5
par un voyageur de Winnipeg

Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
Very comfortable rooms. Close to highway.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par Sherri, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us and offering your feedback. We hope to see you again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2024 sur Expedia
It was very cold in my 2 bedroom suite. The front desk changed my room. And initially I thought problem solved. So after 45mins to 1 hour cold cold room all over again. I adjusted the temperature and nothing the heat barely blew from the vents. Mind it was like 7 degrees with a lower wind chill factor. Hotel mgr Kaylah did try her best to accommodate and rectify my situation. But it’s only so much employees can do. Especially when it comes to physical plant of a property. The windows were shut but a lot of cold air was coming through. Had to boil water and use extra blankets to stay warm. Unfamiliar with the area and no transportation I had to deal with it from Sun to Wed. Upon checking out I spoke with GM Sherry and was promised 1 full night comp refund for my inconvenience. Will follow up the hotel on that. Which is not a lot but at least it is an attempt to make things right besides that nice hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2024 par Sherri, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us and offering all of your feedback. Again we are so sorry for the inconvenience. I really wish we would have known about that same day so that we could have rectified it for you. We hope to see you again.