Note fondée sur 455 évaluations de clients

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3,8 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

bien pour une nuit

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Bon hôtel pour une nuit, bon petite déjeuner. Tout dépend des voisins, souvent bruyant jusque tard dans la nuit.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Je suis venu un week end et franchement rien à dire super hôtel et super accueille
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Isabelle Director BHOTEL CAEN, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your review and rating. We are delighted that you spent a restful night with us and enjoyed our hospitality. We are committed to ensuring that you are satisfied. Looking forward to welcoming you for another stay in CAEN Cordially Isabelle BHOTEL CAEN
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
Tres bien bien accueilli. À la réception super arrangeant. A refaire merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Isabelle Directrice BHOTEL CAEN, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your review and rating. We are delighted that you spent a restful night with us and enjoyed our hospitality. We are committed to ensuring that you are satisfied. Looking forward to welcoming you for another stay in CAEN Cordially Isabelle BHOTEL CAEN
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Isabelle Director BHOTEL CAEN, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for taking the time to write a review about our establishment. This allows us to identify the points on which we need to improve and thus improve our quality of service. I am sorry that your experience at our establishment did not meet your expectations. Know that the satisfaction of our customers remains our top priority. Regarding the problem you reported, we have taken the necessary measures to ensure that it does not happen again. I hope that this incident has not damaged your confidence in our establishment and that we will have the pleasure of welcoming you again soon. Sincerely Isabelle Director BHOTEL CAEN
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Isabelle Director BHOTEL CAEN, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for taking the time to write a review about our establishment. This allows us to identify the points on which we need to improve and thus improve our quality of service. I am sorry that your experience at our establishment did not meet your expectations. Know that the satisfaction of our customers remains our top priority. Regarding the problem you reported, we have taken the necessary measures to ensure that it does not happen again. I hope that this incident has not damaged your confidence in our establishment and that we will have the pleasure of welcoming you again soon. Sincerely Isabelle Director BHOTEL CAEN
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Isabelle Director BHOTEL CAEN, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your review and rating. We are delighted that you spent a restful night with us and enjoyed our hospitality. We are committed to ensuring that you are satisfied. Looking forward to welcoming you for another stay in CAEN Cordially Isabelle BHOTEL CAEN