Note fondée sur 895 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2023 par Hilton Garden Inn, Monterey CA, Gestion de l’hôtel
We Thank you for your feedback and Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Hilton Garden Inn, Monterey CA, Gestion de l’hôtel
We Thank you for your feedback and Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Marion, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond. We are delighted that you enjoyed your stay with us at the renovated Hilton Garden Inn. We appreciate the survey 5 out of 5.
5 sur 5
par un voyageur de Chula Vista

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Marion, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are delighted that you had an enjoyable stay.We appreciate your business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
The staff was friendly, property was nice, shower head was less than great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Hilton Garden Inn, Monterey CA, Gestion de l’hôtel
We Thank you for your feedback and Thank you for staying with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Generally ok but the internet was down for most of the time we were there which was quite inconvenient as it was a work trip.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Hilton Garden Inn, Monterey CA, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience, Thank you for your feedback and Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Everything was really well. A little surprised you have to pay for parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Hilton Garden Inn, Monterey CA, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Yes we do charge for parking here at our hotel and we Thank you for staying with us.,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
It looks like it is undergoing construction at this time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Marion, Gestion de l’hôtel
Hello - Can you clarify you comment about going under construction The hotel was just renovated and looks like you had a pleasant stay. We appreciate you staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Marion, Gestion de l’hôtel
We certainly appreciate you taking the time to review us and give us a 4/5. We wanted to thank you for staying with us at the renovated Hilton Garden Inn. We do appreciate you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
could use better lighting like brighter lights or more lights...it was hard to see once the night came....water pressure could be better and shower head. other than that it was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Marion, Gestion de l’hôtel
Hello,I certainly appreciate your feedback about the lights which the hotel is addressing. We are glad you enjoyed your stay and appreciate you staying at the renovated Hilton Garden Inn.