Note fondée sur 861 évaluations de clients

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3,8 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Heather, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Isabella, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at our hotel, Stephanie!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2023 sur Hotels
Bien placé mais très mal isolé beaucoup de bruit au dessus 😢
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2023 par Isabella, Gestion de l’hôtel
Hi Jean Paul, we are sorry to hear about your recent visit and we are taking a closer look at your room reservation!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2022 par Heather, Gestion de l’hôtel
Durel, we're sorry your stay was not 5-stars and would love to learn more about what we can do better next time.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2022 sur Expedia
Il n’y a pas de climatisation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2022 par Isabella, Gestion de l’hôtel
Hi Lyne, Due to the historic nature of our hotel, we are unable to have AC. The front desk is happy to provide a fan to keep you cool!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
the place didn't have parking and the area for our room didn't have stairs. The room was very small.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Heather, Gestion de l’hôtel
Alicia, thank you for leaving us a review and for providing feedback on our parking and your room. We hope to have the opportunity to host you again in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Heather, Gestion de l’hôtel
Laurie, we're sorry to hear that you did not enjoy your stay. If there is anything we can do better next time please don't hesitate to let us know.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
When they said historical, they meant it. Chipping paint old carpet with stains. Very noisy & a window was slightly open. We believe it was due to an odor. We couldn’t figure out where it was coming from. Unfortunately, it was my mistake. I thought I had reservations for the Monterey Hotel Plaza & spa. I’ll be more careful next time. We do not recommend this property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Heather, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience and disappointment you experienced during your stay. We value your feedback, and appreciate you taking the time to leave us your notes.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Heather, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5-star review, Laurel!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Excellent place to stay nearby literally everything! I will definitelybe back! My only complaint is the spa is "private", wirh no time limit. It can fit more than 2 or 3 people. I feel it should be based on a maximum number allowed and not just one guest at a time
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Heather, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback! We're thrilled you enjoyed your stay. We appreciate your suggestion regarding the spa, and we'll certainly consider ways to enhance the experience for our guests. We look forward to welcoming you back on your next visit!