Note fondée sur 748 évaluations de clients

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4,2 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par Georges de Paris

Hotel confortable

Publié le 25 nov. 2013 sur Hotels
Hotel confortable à l'exterieur de Montgomery. . petit dejeuner inclus copieux.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par Chris Floyd, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kristi, Thank you for your review! We shared your response with the team and they appreciate it. We look forward to serving you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
It’s a very tired hotel serving breakfast on paper plates and plastic knives and forks but it is clean and the staff are friendly…..
5 sur 5
par un voyageur de Stevensville

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par Chris Floyd, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marie, Thanks so much for taking the time to give us an awesome rating. We hope to see you again!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
The friendly staff and the location
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Great place to stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par rv, Gestion de l’hôtel
thank you for the great feedback
2 sur 5
par un voyageur de covington

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Needed to check-in 30 mins early to change clothing for a 3:00 funeral. Just drove 5 hrs. Attendant demonstrated zero flexibility. We had to change in the public restroom. Could there not have been one room that we could have used? Particularly for a very good Marriott member. Hard to believe that no room were ready when official check-in was 30 mins later. Indicates poor leadership/management to me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2024 par rv, Gestion de l’hôtel
I do apologize that the front desk wouldn't allow early check in, I will address this and it does not reflect the management leadership as I always allow early check in if available and so should my staff. My team is supposed to do this for all guest and especially for our IHG members. I will address this again with the front desk
5 sur 5
par un voyageur

Cleanliness

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
The tub needed additional cleaning and and a dirty rag was left in the bathroom. The rep at the front desk apologized and allowed us to switch rooms.