Note fondée sur 12 évaluations de clients

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3,1 sur 5
50 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juin 2021 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2021 sur Expedia
One of the worst experience we had in recent years with a heavy charge they are levelling on their services as a stay but the room was no upto the mark what they charge . They charged around 3500 for a single day stay as the room was pathetic the floor was sticky and with no cable connection in the room little bit of inquiring we came to know that they had not paid the cable dues so this could have said earlier or they could have charge less . Food was kind of average but very expensive as compare it's in thane itself they fetched around just 130rs for a omlet without any bread and as in the menu everything is above 350rs for a normal chicken gravy dish very disgusting experience as didn't had a pleasant stay anyhow as the hotel was empty they could have levelled the charges if they want to attract more costumers as in this rate people would like to go outside mumbai and experience a better stay with good food and ambience
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2021 sur Hotels
Grear experience
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2020 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2019 sur Hotels
Could be maintained better for the rate charged.
3 sur 5
par un voyageur

Needs improvement

Publié le 13 avr. 2019 sur Hotels