Note fondée sur 904 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Your Le Meridien Munich Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your visit and your positive review.We are very pleased that we were able to meet your expectations.Hopefully we will be able to welcome you back to our hotel soon.With warm regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Your Le Meridien Munich Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your visit and your positive review.We are very pleased that we were able to meet your expectations.Hopefully we will be able to welcome you back to our hotel soon.With warm regards
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2023 sur Hotels
Ma chambre a été donné à une autre personne malgré la confirmation de réservation et le responsable m à envoyer à 1am dans un autre hôtel à 45min à pieds sous la neige Horrible expérience en 25ams de voyage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par Your Le Méridien Munich Team, Gestion de l’hôtel
Dear Bastien,Firstly, we would like to express our sincere regret for the inconvenience caused. Our primary goal is always to provide our guests with a comfortable and pleasant stay, and it's clear that we missed the mark in your case. The situation you've detailed is highly unusual and not reflective of our usual level of service.As an establishment, we are committed to ensuring every guest is treated with respect and their bookings are handled with utmost importance. We regret that this was not your experience, and we appreciate you bringing this to our attention.Kindly accept our apologies once again. We hope for a chance to make it up to you in the future and to provide you with the quality experience you deserve.Best regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2023 par Le Meridien Munich Team, Gestion de l’hôtel
Dear Martine,We appreciate your business and value your honest feedback and are happy to learn you enjoyed your stay.Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2022 par Le Meridien Munich Team, Gestion de l’hôtel
Dear ba minh,thank you for your feedback.We are happy that you enjoyed the stay with us and are looking forward to welcome you again.Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2022 sur Hotels
La chambre était grande et propre, lieux un peu bruyant et parties communes et Lobby vieillissants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2022 par Le Meridien Munich Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mohamed,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at Le Méridien Munich.Thank you for staying at Le Méridien Munich and we would be pleased to welcome you again, whenever your travels bring you back to Munich.Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Séjour top!

Publié le 29 août 2021 sur Hotels
Hôtel situé à proximité du centre ville Personnel du petit déjeuner très agréable Le petit déjeuner buffet très varié et de qualité ! Juste l espace piscine où les couleurs pourraient être plus chaudes, de même que la température de l eau un peu fraîche.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2021 par Your Le Méridien Munich Team , Gestion de l’hôtel
Dear Alain, We are glad to see that you had an enjoyable stay and would be pleased to welcome you again, whenever your travels bring you back to Munich. With best regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2020 sur Expedia
Piscine, hammam/ Sauna, Bar à cocktail, petit-déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2020 par Julia P., Gestion de l’hôtel
Bonsoir Jean, Merci de votre séjour dans Le Méridien de Munich et de votre évaluation! Nous sommes ravis de lire que vous avez pu profiter de votre temps à Munich. Nos espérons vous revoir bientôt. Cordialement Julia P. Guest Experience Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2020 sur Hotels
Le seul point negatif pourrait être la tempêrature de la piscine, un peu froide. Pour le reste, c'était parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2020 par Florian K, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Thank you for your feedbcak. We highly appreciate your warm words and are pleased to learn you had an enjoyable stay. Kindly note our pool is a sport pool with a target temperature of 28 degrees Celsius. As a way to ensure this temperature it will be controlled twice a day. Whenever your travels bring you back to Munich, we woud be delighted to welcome you again. Best regards, Florian K Guest Experience Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2020 sur Hotels
Room service staff very pleasant, bar/restaurant staff pleasant. Help desk / lobby staff not so pleasant. Overall good stay as a family.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2020 par Florian K, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Thank you very much for your feedback. We are pleased to learn you truly enjoyed your stay at Le Méridien Munich and appreciate your warm words on our staff and recommendation. Rest assured we will share your words as a way to ensure this high level of quality in the future. Should your travels bring you back to Munich, we would be happy to welcome you again. Best regards, Florian K Guest Experience Manager