Note fondée sur 181 évaluations de clients

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4,7 sur 5
74 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Emplacement insolite

Publié le 17 mars 2022 sur Hotels
Belle piscine, agreable plage. Afternoon tea, aperitif.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2022 par Shangri-La Al Husn, Muscat, Gestion de l’hôtel
Quelle critique fantastique de notre complexe, merci et nous espérons vous accueillir à nouveau!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2020 sur Expedia
L’accueil, la disponibilité la qualité des fournitures , l’architecture, la décoration, grande qualité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2020 par Sandro Mazza, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your great rating and your compliments about your recent stay. The team and I are looking forward to see you soon at Al Husn. Sincerely, Sandro Mazza General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 14 sept. 2019 sur Expedia
Hôtel magnifique et personnel au petit soin. Un séjour reposant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2019 par Sandro Mazza, Gestion de l’hôtel
Dear Yazz, Greetings from Shangri-La Al Husn Resort & Spa! Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to fill out the Expedia online survey. It is the feedback from guests like you that help us improve our service standards and has made Shangri-La what it is today. Thank you for rating our resort 5 in your recent stay. I do appreciate your comment about the level of service exhibited by our colleagues and pleased to hear you had a relaxing stay. It is always most gratifying when our guests recognize the efforts that our colleague put into guest service and please note your feedback has been shared with the hotel team. I am sure they have enjoyed receiving the feedback and are extremely proud at their achievement of being able to exceed your expectations. Thank you for staying at the Shangri-La Al Husn Resort & Spa and we hope you choose to create more memories here whenever your travel brings you back to Muscat. Sincerely, Sandro Mazza General Manager Shangri-La Al Husn
5 sur 5
par un voyageur

Best place to relax

Publié le 14 sept. 2019 sur Hotels
At this hotel everything is being handled for you, from the towel and water at the beach or at the pool to sending your postcards. The room are very comfortable and the sea view is incredible. For those who wish to relax I would definitely recommend this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2019 par Sandro Mazza, Gestion de l’hôtel
Dear Quentin, Greetings from Shangri-La Al Husn Resort & Spa! Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to fill out the Expedia online survey. It is the feedback from guests like you that help us improve our service standards and has made Shangri-La what it is today. Thank you for rating our resort 10 in your recent stay. I do appreciate your comment about the level of service exhibited by our colleagues, the comfort of the room, the incredible Sea view and special treats we offer. Thank you very much for recognizing the hotel team and their service. The team tries hard to ensure we make every guest feel special here in our resort. Thank you for staying at the Shangri-La Al Husn Resort & Spa and we hope you choose to create more memories here whenever your travel brings you back to Muscat. Sincerely, Sandro Mazza General Manager Shangri-La Al Husn
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2019 sur Expedia
Très bel environnement, espaces agréables. Buffets corrects même si le choix pourrait être plus développé (d'autant plus par rapport au prix); bon service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2019 par Sandro Mazza, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are delighted to hear that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2019 sur Expedia
Difficile de trouver du négatif! Site époustouflant! personnel attentionné! Nourriture excellente et chambre extra.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2019 par Sandro Mazza, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are delighted to hear that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2019 par Sandro, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for the great rating of our hotel! We are delighted that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Sandro Mazza, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Très belles prestations

Publié le 10 mars 2019 sur Hotels
Très belles prestations pour cet hôtel réservé aux adultes qui offre ainsi calme et relaxation. Petit déjeuner copieux, tea time, pré dinner drinks. Le personnel est adorable et aux petits soins pour répondre aux moindres demandes tant à l’entree qu’à la réception/conciergerie. Depuis notre dernière visite l’hotel a fait quelques modifications de bonne qualité : nouvelle salle de sport, nouveau mobilier pour le pré-dinner dans la cours intérieure. L’hotel a désormais de son propre spa (différent du Chi Spa de Al Bandar). Les soins / massages sont d’excellente qualité. La masseuse / thérapiste Namfon était très bien, bonne gestion de la pression et des muscles qui m’ont complètement libéré. Petite plage privée réservée au Al Husn splendide. Je recommande également au Omani Héritage village, la boutique numéro 2, pour des souvenirs, le propriétaire Faisal est très sympa. Bref, un hôtel que je recommande vivement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2019 par Sandro, Gestion de l’hôtel
Dear Franck, Thank you for taking the time to share your great feedback with use! We are so pleased that you enjoyed your recent stay with us and that you were able to experience both Chi and Hareer Spa for some relaxing treatments. We hope that you will come back to see us again soon! Sincerely, Sandro Mazza General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Génial !

Publié le 20 févr. 2019 sur Hotels
Un séjour merveilleux en amoureux !nous y retourneront sans hésitation ! Beauté des lieux, services, propreté... rien à dire à part à bientôt !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2019 par Sandro, Gestion de l’hôtel
Dear Vanessa, Thank you for the fantastic review of our hotel! We are delighted that you enjoyed your recent stay with us and hope to welcome you back again very soon! Sincerely, Sandro Mazza General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2019 par Sandro, Gestion de l’hôtel
Dear Bart, Thanks for the great rating of our hotel! We hope to see you again soon! Sincerely, Sandro Mazza General Manager