Note fondée sur 1 166 évaluations de clients

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3,9 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2020 par Peter N (Guest Services Manager), Gestion de l’hôtel
Dear Traveler, Thank you for sharing your experience with the online community! We pride ourselves on being a full-service family resort that offers everything you could possibly need to have a wonderful vacation! After you park the car, you shouldn't have to see it again until it's time to return home. If you somehow find yourself in need of something we don't already provide, it's always just a few steps away, in any direction. We sincerely appreciate your business, as well as your referral. We look forward to serving you during your next visit! Sincerely, Peter N Guest Services Manager Breakers Resort
5 sur 5
par un voyageur

Un Bon Hôtel

Publié le 22 févr. 2019 sur Hotels
Hôtel très bien situé... Plusieurs Restaurant à proximité ou facile d'accès en voiture Plusieurs hôtel en cour de rénovations pour l'arrivé de la haute saison à Myrtle Beach
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2019 par Michael M. , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your review of The Breakers Resort! Sincerely, Michael M. Assistant Guest Services Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2018 sur Hotels
Bon hôtel pour le prix (env 65€/nuit en septembre) Attention, il y a plusieurs bâtiments dans le ressort et vous ne serez pas forcément logés dans le bâtiment où se trouve les piscines en photo. Nous étions logés au Palmetto plutôt correct. Nous avons passé un bon moment. Bien situé, 10min à pied de la skywheel. Seule déception la plage, un hôtel est en construction juste à côté, la plage de l'hôtel était envahie de matériel de construction, impossible de s'y baigner... nous n'avions pas été prévenus ni même dédommagés. L'hôtel m'a fait croire que cela était dû à l'ouragan mais non il s'agissait d'une construction neuve !
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mai 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2024
First room we were given had not been cleaned or made up. THe staff gave us another room and it turned out to be in a nicer location. Parking is not easy and is far away from rooms. But the room, the view and the location was amazing. I will be staying there in the future.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par ND, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2024
I have been staying at the breakers for 5 years every year we come all buildings are nice but the palms and the paradise are the best the breakers have
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par ND, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Distribution Team, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear that your experience was not as anticipated. I can assure you that our staff is working tirelessly, to provide a great experience for all. Thank you for the feedback that you have provided.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Property was nice and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Distribution Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Odd hotel. Each building separate and in varied stages of care. DO NOT STAY AT THE DUNES! Paper thin walls windows and doors. You hear every car motorcycle and yelling. TV signal didn’t work and one of our nights someone. Yelling and shaking our door at midnight. Poor communication from facility when called shortly after it happened was promised a call back and radio silence. Very chaotic area of Myrtle beach. Not kid friendly! Room not ready until after 5pm and a third attempt to check in. Awful! Will NEVER stay here again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Distribution Team, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear that your experience was not as anticipated. I can assure you that our staff is working tirelessly, to provide a great experience for all. Thank you for the feedback that you have provided.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Our room was wonderful. Clean, spacious and a great ocean view. The pool, lazy river and water slides kept our kids entertained all day. We arrived right at check in and the room wasn’t ready yet, so that was a bummer. Overall, it was a great experience and we would stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Distribution Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your positive feedback!