Note fondée sur 256 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2021 par Irshad Quazzafi, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Ma'am, Greetings from Golden Tulip Westlands, Nairobi…!!! We hope you are doing well. Many thanks for rating us. Well would love to see your feedback. We look forward to seeing you again & again. Thanks & Regards, Irshad Quazzafi. General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2018 par GTN, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2018 par Bernard, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your positive comments. We are glad the team made your stay comfortable. Your encouraging comments will help us do better. We look forward to welcome you back soon. With every good wish, Bernard Fernandez General Manager gm@goldentulipwestlandsnairobi.com
4 sur 5
par Stéphane

Hotel agréable, sécurisé et accueillant

Publié le 11 juill. 2017 sur Hotels
Hôtel agréable, très sécurisé avec un personnel accueillant et souriant. Les chambres sont agréables. Une salle de sport bien équipée. Le petit déjeuner est copieux et comporte à la fois des mets locaux mais aussi les traditionnels et aussi les classiques britanniques et français. Les assortiments changent chaque jour. Deux restaurants dont un végétarien indien. Les prix sont très abordables (compter environ une dizaine d'euros par plat). La piscine semble bien. J'ai moyennement apprécié le bar en rooftop mais cela était plus du fait du serveur qui est l'exception dans l'établissement plutôt que du lieu. Il y a des shuttles pour vous emmener à différents endroits. Dommage qu'à proximité immédiate il n'y a pas de lieu d'intérêt. Ne pas hésiter à s'adresser à Miriam de la conciergerie qui cherchera pour vous les attractions et les bons plans. Excellent rapport qualité/prix A noter que certains soirs, la musique d'un bar proche de l'hotel est assez forte et peut être entendu de la chambre.
4 sur 5
par Jean-Pierre

Publié le 4 mai 2017 sur Hotels
Très belles chambres. Propre spacieuses belles salles de bain. Restaurant en progrés mais en deça de ce que nous pourrions attendre.
4 sur 5
par un voyageur

Just ok

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Just there. Price is a bit high considering the quality
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Irshad Quazzafi- General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Chinedu,Greetings from Golden Tulip Westlands, Nairobi…!!!We hope you are taking good care of yourself.We thank you for your feedback.Once again thank you so much for your time and writing to us. We will be more than happy to see you again & again.Thanks & Regards,Irshad Quazzafi.General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Nettes Hotel in Nairobi

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Das Hotel ist schon ein paar Jahre alt und koennte an einigen Stellen etwas Renovierung benoetigen. Z.B. Fugen iim Bad, Vor dem Zimmer ist der Estrich beschaedigt und der Teppich liegt nur auf. Das Personal ist freundlich. Allerdings wurde der bestellte WakeUpCall nicht ausgefuehrt und auch das bestellte Fruehstueck vor 6.30 Uhr war nicht hergerichtet. Nach zwei Wochen Aufenthalt koennte ein late checkout auf Hotelkosten drin sein, war es aber leider nicht. Das Hotel hat den Slogan 'Our new clean is green' Es sollten die Handtuecher nur getauscht werden wenn diese nicht zurueck am Hacken haengen. Diese wurden aber jeden Tag getauscht. Ansonsten sind alle Speisen und Getraenke sehr gut. Das Haus ist auch sehr hellhoerig. Ich hatte in der Nacht immer irgendwelche Musik gehoert.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Irshad Quazzafi, Gestion de l’hôtel
Dear Sir,Greetings from Golden Tulip Westlands Nairobi...!!Many thanks for your feedback we appreciated your effort.We have noted all those points and we assure you that we will work on it.Once again many thanks Best Regards,Irshad Quazzafi
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Breakfast isn't good also no dental kit provided.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Irshad Quazzafi- General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Khalifa,Greetings from Golden Tulip Westlands Nairobi!My team and I thank you for sharing your stay experience with us and are sorry that you didn't like our breakfast spread, we will work on the same. Dental kits are provided upon requests .We look forward to welcome you back.
3 sur 5
par un voyageur

mixed review.

Publié le 1 févr. 2024 sur Hotels
The location is good. The kitchen staff are amazing (particularly the Chief Rachael). The security staff are excellant. There was one lady on the ground floor and she was always very grumpy (15 times, I said please and thank you) and she never once responded. Also, one Saturday evening I had a drink at the donwstairs cafe with a friend, we then had another drink at the roof top bar. On the way out she asked to use my bathroom (she didn't want to use the public toilets). I was in my room for 3-5 (Max minutes) after she left I was told there was 40$ additional payment for having somone in my room.. I thought that this was crazy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Irshad Quazzafi- General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Andrew,Greetings from Golden Tulip Westlands Nairobi!My team and I thank you for sharing your sty experience with us and are glad that few associates made your stay memorable. On your concern about your visitors, it was checked and discovered that you had several visitors visiting your room (mainly female) all throughout your stay and you were never disturbed in regards to them as the hotel followed their policies of visitors timings. However on the night you were mentioning the lady visitor was accompanied by you at lobby level café and she did use the lobby level washroom. The policy of registering visitors to front desk during night time is mandatory along with applicable charges. You were informed about the charges when you reached your room with the visitor and you agreed for the policies. Also your visitor left the room approximately after 35 minutes.We look forward to welcome you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Irshad Quazzafi - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Abdirizak,My team and I thank you for sharing your stay experience with us. We are glad that you had a comfortable and memorable stay with us.Thanks and Regards