Note fondée sur 893 évaluations de clients

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4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
We will return for for sure!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2022 sur Expedia
Loved this hotel The arrival was a little bit complicated when you're not used to this system with no one to welcome you but it was still great Amazing location and the room was beautiful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2022 par Team Bode , Gestion de l’hôtel
Hi Rhyziane:Thank you for your review. We are so glad you had a wonderful stay. Come back to see us again soon.Best,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2019 sur Expedia
Superbe appartement grand moderne bien situé pres du centre ville animé Juste en place de parkings
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2019 par Bode, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. Sounds like you had a blast with Bode. We look forward to hosting you in the near future!
4 sur 5
par un voyageur de Brownsburg chatham

Publié le 29 juin 2019 sur Expedia
Tout etait parfait! Etablissement vien situer propre mais j’etais décu de la chambre, je m’attendais a plus vu le prix que j’avais payé il n’y avait meme pas de refregerateur
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2019 par Santosh, VP of Ops, Gestion de l’hôtel
Thank you for your insight on your stay at Bode. We apologize if your experience fell short of expectation. However, we’re grateful for your thoughtful feedback and will take this into consideration in the future. We hope you’ll join us again soon!
5 sur 5
par un voyageur de Maple Grove

Publié le 31 mai 2024
Great property. Great value for amount of space and access to downtown. Felt very safe. Great communication for checkin and out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Michael Palmer - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! We love the ease of use with the automated check-in! We hope to see you again soon!Thank you!Michael Palmer - General Manager
3 sur 5
par un voyageur de Prineville

Publié le 24 avr. 2024
I wasn’t made aware that there is not daily maid service. By day 4, our tiny garbage can was overflowing, and we needed new towels. The location is a 10 min walk to Broadway, which is nice (but beware, it’s a bit of an uphill on the way back to the hotel lol). It’s a great location to reach the Nissan stadium or downtown on foot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Michael Palmer - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your honest review. The next time you stay with us please reach out and we can service your room! We hope to see you again soon!Thank you!Michael Palmer - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Michael Palmer - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! We hope to see you again soon!Thank you!Michael Palmer - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Short stay but enjoyable and easy access
5 sur 5
par un voyageur de Spokane Valley

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
It was a cool place to stay and really close to everything. We enjoyed the balcony, too!