Note fondée sur 622 évaluations de clients

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4,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par Monique

Pratique pour l’aéroport

Publié le 18 oct. 2017 sur Hotels
Hôtel bien mais difficile à trouver car travaux autour ce qui n’est pas de la responsabilité de l’hoteL
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par gm, Gestion de l’hôtel
Thank You.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par gm, Gestion de l’hôtel
Thank You.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Quiet stay, breakfast was good for the kids. They had waffles eggs sausage and biscuits.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
We are pleased that you enjoyed your stay here with us. We at the La Quinta Houston New Caney aim to please all of our guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Was very nice felt very comfy to stay the rooms were very clean. Overall has a great experience here will come back in the future
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par gm, Gestion de l’hôtel
We are pleased that you enjoyed your stay here with us. We at the La Quinta Houston New Caney aim to please all of our guests.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Hotels
Bed terrible; breakfast worst have had in years
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Gm, Gestion de l’hôtel
I’ve received your review of La Quinta. Looks like we dropped the ball on meeting your expectations.I appreciate your feedback; this is definitely not the experience we want you to have when staying with us! Your feedback will help us improve our operation.Rest assured your comments will be shared with our team, and it’s through comments such as yours that we’re able to improve.
4 sur 5
par un voyageur de Kilgore

Publié le 5 févr. 2024
Nice Hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par gm, Gestion de l’hôtel
I appreciate you taking the time to tell us about your experience at La Quinta New Caney. Your satisfaction and continued trust in La Quinta Inn and Suites are our top priorities. I look forward to showing you that we’re working hard to make sure each visit meets your expectations and our high standards.Thanks again for your time, and we look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
The property is tucked away and adjacent to the interstate and convenient and easily accessible to restaurants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par gm, Gestion de l’hôtel
This is the experience that we like for all of our guests to have. We would love for you to come back and see us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par gm, Gestion de l’hôtel
WOW – not the type of experience we want you to have! Our goal is to provide you with a positive, memorable experience each and every time you stay with us as our guest. I’m sorry that we didn’t do so for you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par gm, Gestion de l’hôtel
Thank You.