Note fondée sur 359 évaluations de clients

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4,0 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2021 par Vivien, Gestion de l’hôtel
Dear Marc, thank you for your feedback. We are always striving to meet our guests’ expectations, and it sounds like this time we fell short. However, we’d like to learn more about your experience and what exactly happened, so we can address that directly. We'd like to make things right, should you give us another try.
4 sur 5
par un voyageur de Quebec

Publié le 3 sept. 2019 sur Expedia
Very clean, well located, enough basic stuff to start - kitchen is equiped with the minimum stuff to cook breafkast for 4. The noise from the street is present - after a night you get use to it - prepare yourself to load the apps to enter the loft. parking around is very expensive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2019 par Emma, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your review. We are glad to know that you had a pleasant stay and you enjoyed your accommodation. Thank you for taking time to highlight the cleanliness of our apartment. Cleanliness is very important for us. New Orleans is a large city and it can get noisy sometimes. Unfortunately, it is out of our control and it's a part of its characteristic. Come back again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Pire service jamais reçu

Publié le 30 sept. 2018 sur Hotels
Nous avons réservé en ligne avec Hotels.com et en arrivant nous n'avions aucon mot de passe pour entrer, j'ai appeler et ils m'ont dot que je devais payer 65$ US de plus que le prix affiché alors je me suis obstinée, on m'a dit qu'on vérifierait ce qu'ils pouvaient faire et on m'a raccroché au nez, en rappelant, le gars m'a dit qu'il ne trouvait pas ma réservation et que ça pouvait prendre 1h pour apparaître dans le système alors j'ai attendu et j'ai rappeler 1h plus tard! Ils m'ont alors répondu que ma réservation avait été supprimée sans mon autorisation et que j'avais attendue pour rien! Ils m'ont aussi dit que je n'allais pas être facturée puisque j'ai dûe aller coucher ailleurs, mais j'ai tout de même été facturée alors je demanderai remboursement!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2018 par Hosteeva Management , Gestion de l’hôtel
Hello Jessica, hope you are well! You are absolutely correct we do not send out codes until full payment has been made along with proof of identification. We apologize that the directions and descriptions may have been so clear. Good luck and we hope that one day you may choose to stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Loft de très bon goût très très bien situé

Publié le 15 mai 2018 sur Hotels
Appartement très confortable, spacieux au design soigné. Notre arrivée tardive (+ d’heure du matin) a été aggravée par le fait que le code de l’appartement ne m’avait pas été communiqué, m’obligeant à appeler la centrale, ce qui engendre des frais ! Le lave-vaisselle ne fonctionnait. Ni le hall d’entrée ni l’ascenseur n’ont été nettoyés durant notre séjour. L’emplacement est exceptionnel, je le recommande vivement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2018 par Zian, Gestion de l’hôtel
Nous sommes très heureux que vous avez passé un merveilleux séjour et que vous avez apprécié la propriété. S'il vous plaît se sentir plus que libre de revenir à tout moment :)
5 sur 5
par Guy

Publié le 11 nov. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2017
Thank you for taking the time to leave us a rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Lily, Hosteeva Team, Gestion de l’hôtel
We're so happy to know you had a great stay in our rental home, Nicholas!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
The bed was extremely hard and very squeaky. Sleeping was uncomfortable, I had a difficult time sleeping
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Lily, Hosteeva Team, Gestion de l’hôtel
Hi Crystal, we apologize for any discomfort you experienced during your stay due to the firmness and noise of the bed. Your comfort is important to us, and we regret that we fell short in providing you with a restful night's sleep. We appreciate your feedback and will address the issues with the bed to ensure a more comfortable experience for our future guests.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
If you’re looking to stay close to Bourbon St and Canal St then this is a good place to stay. The condo was clean and provided us with everything we needed. Water pressure is a little low and the couch in the living room is not very comfortable. There is no tv in the bedroom if you like to sleep with the tv on. WiFi kept going out so we had to keep unplugging the tv and plugging it back in. Other than that I think this was a good stay and I would stay again. No need for a rental car staying here! We had to pay for parking everyday and didn’t really drive our rental.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Brian, Team Hosteeva, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, Dontae! We are happy to read you had a great vacation with us despite the mentioned shortcomings for which we apologize. We have taken into account your comments and they will definitely be addressed. Do come again!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
The place has mice… the furniture is trash , the place overall was nasty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Brian, Team Hosteeva, Gestion de l’hôtel
We appreciate your review, Edward. It is very unlike us that we didn’t live up to our usual standards, and we apologize for that. We have forwarded your comments to the teams responsible for the mentioned to be fixed right away. Safe travels!
3 sur 5
par un voyageur

Only good for a good location

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
The hotel was spacious but needed painting...walls and trim was ditry.... ac vents were very dirty. Pillows need to be replaced....skylight in bedroom was like daytime all day and night.... very very loud neighbors...the walls are thin....we made the most of the stay but i dont think i would choose this hotel again....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Brian, Team Hosteeva, Gestion de l’hôtel
Hi Tim. Thanks for sharing your feedback and appreciating the spaciousness of our place. We are glad to know you had an overall satisfying stay with us despite the mentioned shortcoming for which we apologize. Rest assured we will address the issues with our housekeeping supervisor. Hope to have a chance to host you again in the future to gain your trust back!