Note fondée sur 953 évaluations de clients

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4,0 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2023 sur Expedia
The service is one of the best I ever experienced in my many trip around North America.
3 sur 5
par un voyageur

Attention parking scandaleux !

Publié le 20 juill. 2023 sur Hotels
Hôtel bien situé. Mais 3 demandes nécessaires pour que le canapé-lit de la suite soit fait. Et surtout, parking (avec lequel l'hôtel a un accord et quil.conseille !) facturé 2 jours pour une journée et seulement... 45 minutes de plus ! Du vol pur et simple. Scandaleux !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
We're very sorry that you had a negative experience with the self-parking garage. This does not reflect our hotel and its commitment to the highest customer service standards. This will be address with the respective personnel to ensure that this does not happen again. We hope to see you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2019 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 4-star rating, Hicham! We are delighted to see that you had a wonderful time at The Redbury New York. We're so glad that you felt nicely accommodated during your stay, and we look forward to a future visit from you! Have a beautiful day!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2019 sur Hotels
´
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2019 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great rating, Nathalie! We are always working very hard to provide the best experiences for all of our guests. It's great to see that you enjoyed yourself! We hope you plan on visiting The Redbury New York soon, we'd love to have you back! Have a lovely day!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2019 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback! We are happy that you are satisfied with everything. If there's anything we could have done to make your experience with us more enjoyable, please let us know. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.
4 sur 5
par un voyageur de NYC

Publié le 24 nov. 2019 sur Expedia
Très bien situé downtown, avec un vrai charme New Yorkais
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2019 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the excellent review, JT! We are delighted to hear that you had a great time at Redbury New York! It's wonderful that you loved our central location so much! We would like to see you again soon so that we can share an even more positive experience with you. Have a fantastic day!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2019 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
We appreciate your lovely rating! The satisfaction of our guests is important to us so we can't wait to see you again soon. We want to share an even more fantastic experience with you next time. Have a great day!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2019 sur Expedia
Emplacement, quartier idéal. Tranquillité de la chambre. Café et restaurant de l’hôtel. Personnel très courtois.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2019 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 4-star rating! We are delighted to see that you had a wonderful time with us. We're so glad that you felt nicely accommodated during your stay, and we look forward to a future visit from you! Have a beautiful day!
3 sur 5
par un voyageur de Lille

Publié le 29 oct. 2019 sur Expedia
La position de l’hôtel dans nyc est top pour rayonner dans toute la ville L’établissement est safe / globalement propre L’accueil du premier jour a été sympa mais au long du séjour le personnel est inexistant Enfin comme d’habitude nous réservons une chambre pour 5 (petits enfants)et ne trouvons chaque jour que 4 serviettes : pas d’attention personnalisée. Dommage pour le prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2019 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to submit this feedback. We are always working as hard as we can to provide the best stays for our guests. We regret to hear about your experience. We will share all of your concerns with our team moving forward. We hope you plan on staying with us again soon. We'd love to improve your opinion of us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2019 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your perfect rating with us! It's wonderful to see how much you appreciated your time with us! We want everyone to feel right at home at The Redbury New York. Being able to create a feeling of home is exactly what we aim to do! We look forward to sharing another amazing experience with you soon!