Note fondée sur 881 évaluations de clients

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4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2022 sur Expedia
Emplacement parfait pour faire la majorité des activités disponibles à Newport. Stationnement disponible et facilement accessible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2022 par Eric, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for your kind words and for choosing us to host you while visiting Newport. Please visit us again shall you return to Newport in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2022 sur Expedia
Chambre mal isolée. Avons été dérangé une partie de la nuit par les occupants au dessus de nous
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2022 par Eric, Gestion de l’hôtel
Dear Annie, Thank you for staying with us here at the Newport Bay Club & Hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2022 par Eric, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Marc, Thanks for staying with us and for your feedback! A 10 out of 10 is always a win in our books. We hope to host you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 4 janv. 2020 sur Expedia
La chambre de type townhouse avec balcons et vue partielle sur le port. Et très bien situé à proximité de restaurants, boutiques, etc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2020 par hs, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback we truly appreciate it! - NBC
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par Mallory B. Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Brian, Thank you for your great feedback about your experience here at the Newport Bay Club & Hotel. We are thrilled you enjoyed your stay and hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Have a great day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
Great place with everything in walking distance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Mallory B, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Glen, Thank you for your great feedback about your recent stay with us here at the Newport Bay Club & Hotel. We are thrilled that you enjoyed your stay and we hope to have the opportunity to welcome you back soon. Have a great day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Mallory B, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Glen, Thank you for your great feedback about your recent stay with us here at the Newport Bay Club & Hotel. We are thrilled that you enjoyed your stay and we hope to have the opportunity to welcome you back soon. Have a great day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Friendly and helpful. Would love to come back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Mallory B, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Christine, Thank you for your great feedback about your recent stay with us here at the Newport Bay Club & Hotel. We are thrilled that you enjoyed your stay and we hope to have the opportunity to welcome you back soon. Have a great day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Great place to explore downtown Newport. A tad dated but very clean and staff was super welcoming.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Mallory B, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Jessica, Thank you for your great feedback about your recent stay with us here at the Newport Bay Club & Hotel. We are thrilled that you enjoyed your stay and we hope to have the opportunity to welcome you back soon. Have a great day.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
The Bay club is super convenient to shopping and restaurants. Easily walkable but be prepared to hear everything that is going on above you, below you, and on the sides. Walls are thin and can hear every conversation and noise at all hours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Mallory B, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Katherine, Thank you for your feedback. I apologize that your stay here at the Newport Bay Club & Hotel was less than satisfactory due to the noise. I will pass along this feedback to upper management. Have a great day.