Note fondée sur 276 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
This hotel is amazing. The staff is great. We will only stay here when in Newport from now on.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Eddie, On behalf of the entire crew, thank you. We look forward to continuing to earn your loyalty.
5 sur 5
par un voyageur

Family time 💕

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
We wanted to spend the weekend with our college daughter and love staying here. We’ll be back in a few weeks for our college son and his Rugby tournament! We can bring our puppy too!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Doug, Thank you. We look forward to seeing you and your family back in Newport!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
We loved this hotel! It is a gorgeous property - very clean and modern yet cozy. The rooms was perfect and the lobby had a fabulous living room with comfortable seating and a fireplace. The windows overlooked the harbor and the space was bright and welcoming. The bar and breakfast area was right there as well. Just perfect. And, the location was exactly where you would want to stay - near shops and a lot of activities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Kathryn, Thank you for the review. So glad to know you enjoyed your stay. The feeling of comfort and home is exactly what Brenton is all about. We would love to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
David, Thank you for your rating. Please let me know what we could do to make your rating a 5 out of 5.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Chloe, Thank you for the perfect rating. We appreciate your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
It was friendly and quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Charles, Two very important details to a nice get a way! Friendly and quiet. Thank you for the review and we look forward to your return.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent service beautiful spot

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Tom, On behalf of the entire crew, Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
I love everything about this hotel...this is our first of many!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par The Brenton Crew, Gestion de l’hôtel
Denise, We look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Lorie, I am sorry we didn't meet your expectations. Please reach out direct if you'd like to share with me the reasons behind your rating. I would be very interested in understanding and seeing what we can improve upon.