Note fondée sur 564 évaluations de clients

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2,5 sur 5
56 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Yvan,It was our privilege to earn your business and we hope to host you again on your next trip.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Audrey,Thank you for taking the time to give us your feedback, we thank you for your insights regarding your experience. Your ratings are appreciated, and we hope to have you back again during your next visit to the area.
1 sur 5
par Laura-Sofia

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2016 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Bruyant

Publié le 4 juill. 2015 sur Hotels
Beaucoup de va et viens durant la nuit.
1 sur 5
par Juju de Paris

Ne réservez surtout pas cet hotel !

Publié le 18 mai 2014 sur Expedia
Pour : Aucun
Contre : Tout
Personnel désagréable, quartier très peu sûr, chambre sale, air de la chambre irrespirable... En d'autres termes, hôtel à éviter absolument ! Il y a plein d'autres hôtels autour de celui-ci beaucoup mieux et pas si cher que ça.
4 sur 5
par un voyageur de Chesapeake

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
N/a
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Hetal , Gestion de l’hôtel
Dear Thank you.
1 sur 5
par un voyageur

Nasty Hotel, Nasty Service,

Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
I will never stay there again. They demanded a $150.00 deposit, and we paid it. We just went to bed and that was it. The next morning, they refused to give me my deposit. They said the room was nasty. All we did was go to sleep, so if the room was nasty, then that is the way it was when we got there. I cannot even walk since my spine surgery so there is not much that I can do. My brother and his wife take care of me, so they were there with me. We all just went to bed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Hetal , Gestion de l’hôtel
DearThank you for staying with us.. Sorry about your inconvenience. unfortunately, we did not charge you any deposit..... Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
A look like the one that is good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Richard,Thank you for sharing your positive feedback! We're glad to hear that you had a pleasant stay with us. It's always our aim to provide our guests with a great experience. We appreciate your kind words and hope to welcome you back in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Bruce,We're sorry to hear that your experience at our hotel didn't meet your expectations. We value feedback from our guests and encourage you to reach out to us directly so we can address any specific concerns you may have had during your stay. We appreciate your time and hope to have another opportunity to provide you with a more enjoyable visit in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Cool place when you need to get away.Lots of places to eat at also
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Tyrell,Thank you for choosing our hotel for your recent getaway! We're glad to hear that you enjoyed your stay and found our location convenient for dining. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.