Note fondée sur 441 évaluations de clients

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2,5 sur 5
59 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2023 sur Expedia
Matress to hard
4 sur 5
par un voyageur

Vieux motel mais propre

Publié le 11 mai 2018 sur Expedia
C'est vieux mais c'est propre. Le personnel etait courtois.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2018 par sam barot, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. We are so glad you found our hotel a good place to stay and the hospitality that we provided. Your feedback is very valuable to us as we work to be better each day. We are pleased that you enjoyed so much of our establishment, and we would be honored to have you return to our hotel in the future. Kind regards, General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2017
Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. We are so glad you found our hotel a good place to stay and the hospitality that we provided. Your feedback is very valuable to us as we work to be better each day. We are pleased that you enjoyed so much of our establishment, and we would be honored to have you return to our hotel in the future. Kind regards, General Manager Sam Barot
1 sur 5
par Pierre de Lambersart

Totalement dépassé

Publié le 1 juin 2016 sur Hotels
Accueil très particulier derrière une vitre et un hygiaphone, la serrure de la chambre était défoncée, chose qui n'était pas rassurant, le lit et la salle de bain étaient propres mais les draps n'étaient pas de la bonne taille... Enfin la facture était différente du montant annoncé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2017
Thank you again for bringing this issue to our attention. We hope you would give us another chance to provide the hospitality that we are known for. Your input, and the feedback from all our guests is vitally important to us and we always want guest expectations to be met upon arrival and departure. Kind regards, General Manager sam
3 sur 5
par un voyageur

Capri...c'est fini !

Publié le 6 sept. 2015 sur Hotels
Expérience mitigée quant à ce séjour , Wi-Fi aléatoire, comfort digne d'un motel bas de gamme mais nous savions a quoi nous atteindre compte tenu du prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2017
Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. We are so glad you found our hotel a good place to stay and the hospitality that we provided. Your feedback is very valuable to us as we work to be better each day. We are pleased that you enjoyed so much of our establishment, and we would be honored to have you return to our hotel in the future. Kind regards, General Manager Sam Barot
4 sur 5
par Nathalie de ACHENHEIM

bien pour une nuit sur le passage

Publié le 29 juill. 2015 sur Hotels
pas du haut de gamme, mais correct pour le prix (le moins cher du coin). Propre mais un peu vieillot. Personnel indien ne parlant pas bien anglais mais sympathique. 2 bémols: des glaçons uniquement à la réception (pas pratique si on loge à l'autre bout) et pas du tout de café à disposition, même le matin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2017
Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. We are so glad you found our hotel a good place to stay and the hospitality that we provided. Your feedback is very valuable to us as we work to be better each day. We are pleased that you enjoyed so much of our establishment, and we would be honored to have you return to our hotel in the future. Kind regards, General Manager Sam Barot
2 sur 5
par chevarie

Publié le 7 juill. 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2017
Thank you again for bringing this issue to our attention. We hope you would give us another chance to provide the hospitality that we are known for. Your input, and the feedback from all our guests is vitally important to us and we always want guest expectations to be met upon arrival and departure. Kind regards, General Manager sam
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2024
Told me the wrong room, no refrigerator or microwave. The lamps in the room didn't turn on. It was an awful experience and will never stay again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2021 sur Expedia
Did not like the property
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2020 sur Hotels