Note fondée sur 914 évaluations de clients

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3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2019 sur Expedia
Les info n’était pas bonne sur votre site il n’y avait pas de chambre pour 5 personnes tél que réserver
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2019 par L, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your response.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2019 sur Expedia
Petit déjeuner très médiocre. peu de choix. personnel peu agréable. service minimum.Chambres propres et spacieuses.
4 sur 5
par un voyageur

Bon hotel

Publié le 29 avr. 2019 sur Hotels
Bon établissement. Pratique pour accéder aux springs alentours. Propre. Petit dej basique sans plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2019 par Stephanie - Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Debbie,We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us! We appreciate your rating and hope to welcome you back soon for another fantastic experience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
The first floor was not as awful as the second floor but the second floor hallway, carpet and walls, made the place look like it had been neglected for many years. There are stains on the rugs, stains on the lower walls and the wallpaper is literally hanging off in sheets. We received room service once during our 4 night stay and my employees room service did not include providing her with toilet paper despite the room having none. The front desk staff was very nice and very helpful but I will not be staying at this poorly kept property again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mary, We appreciate your detailed feedback about your recent stay with us. We'll share your comments with our team for further review and improvement opportunities. It's great to hear the front desk staff made a positive impression on you. We apologize for any inconveniences you experienced and hope to welcome you back in the future for an enhanced experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Andrea,We're delighted to hear you had a positive experience during your stay with us! If you have any further feedback to share, please don't hesitate to reach out to us directly. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lindsay,We are delighted to hear that you had a wonderful experience at our hotel! We hope to welcome you back soon for another fantastic stay!
2 sur 5
par un voyageur

Never again

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
You feel dirty just walking into the room. Stained floors, peeling wallpaper, rough sheets and towels. Friendly staff at least. But I’ll never stay at a La Quinta again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We regret to hear about your recent experience at our hotel and appreciate your feedback. We strive to provide a comfortable stay for all our guests and will address your concerns internally. We value your comments and thank you for acknowledging our friendly staff.
2 sur 5
par un voyageur

A sad and not kept up hotel.

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Was disappointed in the hotel. The wall paper is peeling off the walls, the carpet was filthy and just overall not taken care of. The room was clean, and the beds were comfortable. We stayed on the 6th flr and there is black mold over the window by the elevator. So happy to only have to be there for one quick night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Priscilla, We appreciate you taking the time to share your feedback with us. I'm glad to hear you found the room clean and the beds comfortable during your brief stay. Your concerns regarding the condition of the wallpaper, carpet, and mold will be shared with our team for further review. Our aim is to provide a quality experience for all our guests.
1 sur 5
par un voyageur de Pittsford

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello James, We value your input and regret to hear about your experience. Please do not hesitate to contact us directly to discuss any concerns you may have had during your stay. We strive to ensure all guests have a pleasant visit.