Note fondée sur 10 évaluations de clients

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3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2019 sur Expedia
Le toilette n etait pas en bon etat ,pendant la douche on avait les pieds dans l eau sal ,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2019 par MJ, Gestion de l’hôtel
Dear Madame Gaye! We are apologising for the bad conditon of your toilet during your stay with us at the Yuna Village Garden Resort. We would look into the mattar and action would be taken as soon possible. Thanks for chossing Yuna Village Garden Resort and you are very welcome back! Regards Modou Joof Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 janv. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Nice place

Publié le 6 nov. 2021 sur Hotels
They were accommodating, the rooms were nice. I would go back again. It’s just in the middle of know where and there are no paved roads to the hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2021 par Charles Kassama, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your feedback! You are always welcome!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2021 sur Expedia
Disappointing service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2021 par Marketing Manager , Gestion de l’hôtel
Hi! Vi are very sorry for not being able to offer you the best service due to personal shortage on that day. Best Regards Modou Joof Marketing Manager Sweden
2 sur 5
par un voyageur

Didn’t get our one night stay

Publié le 1 mars 2020 sur Hotels
They didn’t pick us up from the airport. Taxi couldn’t find the hotel and by 3am we gave up. They were not answering the phone. Haven’t returned email so didn’t even stay. Very poor show.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2020 par Modou Joof, Gestion de l’hôtel
Hi! We are very sorry that you have gone through all that. We did not recieved any information that you would like to be pick up otherwise we would have been there to pick you up. We are very sorry and apologizing for the inconvenience. Best Regards! Marketing manager Sweden
5 sur 5
par un voyageur

Good place

Publié le 15 janv. 2020 sur Hotels
Good place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2020 par Modou Joof, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your comments and welcome back! Best Regards Modou Joof MD
5 sur 5
par un voyageur

Lovely stay at Yuna, again, frm Anna and Ams

Publié le 22 déc. 2019 sur Hotels
Always lovely, thankyou again to Charles and all the Team
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2019 par Yuna Village Garden Resort Staffs, Gestion de l’hôtel
Hi Anna! Thank you very much! We are also happy to see you and Ams and you guys are also very welcome to us! Best Regards From: Yuna Village Garden Resort Staff
5 sur 5
par un voyageur

Unique Place

Publié le 6 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2019 par Yuna Staffs, Gestion de l’hôtel
You are always very welcome to us! Best Regards! Yuna Staffs
5 sur 5
par un voyageur

Wyjątkowe miejsce za niewielkie pieniądze.

Publié le 15 févr. 2019 sur Hotels
Od samego początku byliśmy zadowoleni z dokonanego wyboru: dobry kontakt mailowy z właścicielem, zgodnie z opisem mieliśmy darmowy transport z lotniska, dobre śniadania, przemiła obsługa obsługa na miejscu, piękny basen. Minusy: błędna lokalizacja obiektu zaznaczona na mapach googl'a, awaria wi-fi - ale może mieliśmy pecha:), zbyt miękkie łózka. Ale nie było dla nas bardzo uciążliwe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2019 par Modou Joof, Managing Director, Gestion de l’hôtel
Hej! Thanks you very much för staying st our Resort and sorry för the Wifi inconvieneance. The problem is now been fixed. Thanks for your feedback. You Always welcome! Regards Modou Joof Manager
4 sur 5
par un voyageur de Bad Liebenzell (Stuttgart)

Publié le 3 janv. 2019 sur Expedia
Etwas abgelegen, aber guter Transferservice überallhin. Sehr familiär, super Essen, WLAN. Gerne wieder.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2019 par Modou Joof, Managing Director, Gestion de l’hôtel
Thanks for the information and action have been taken. Have a great day and you are always welcome to us! Regards Modou Joof