Note fondée sur 382 évaluations de clients

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4,1 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mars 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Ascot Corner

Publié le 27 janv. 2023 sur Expedia
Chambre confortable et silencieuse. Vaste bureau de travail, mais une seule chaise ou fauteuil pour 2 personnes. Donc, le lit servait de fauteuil pour l'un de nous 2. Internet performant, Personnel souriant.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2022 sur Expedia
Hôtel tranquille, le personnel exceptionnel, déjeuner avec oeuf, saucisse, gaufre, muffin, etc. très bon :) Très propre et belle douche et lit confortable! Mais, le décor aurait besoin d'un bon rafraichissement et surtout se débarrasser du vieux tapis tâché et déchiré :(
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2022 par DJ, Gestion de l’hôtel
Dear Christine, Thank you for taking the time to leave a review regarding your recent stay here with us. We appreciate your business. I also wanted to added that we will be updating the decor and carpet very soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2024
We asked for a handicap accessible room and got it. It was a great room, but it was too close to the lobby and there was a lot of chatting and activity so it was noisy. If you need a handicap room ask if there is one further away from the lobby.
5 sur 5
par un voyageur de Oldsmar

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
It's right off the highway in a quiet location. Other hotels are nearby plus a Cracker Barrel restaurant. The bed was very comfortable and I would have slept much better had it not been for the sounds of the TV/beat of the music on the other side of the wall. I went to the front desk around 11 p.m. to report it and the desk employee called and asked that the volume be turned down, and it was.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
The holding company who owns the property is skimping on customer amenities and quality of experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Hotels
Just a quick overnight, but the staff made it special with their friendliness and helpfulness. Corine!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
Property is very dated and falling apart in places. Furniture in room was dirty and stained. Elevator is very old and slow. This hotel will do in a pinch but I wouldn't want to stay there for more than one night.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia