Note fondée sur 124 évaluations de clients
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3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
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avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Montréal
Publié le 16 août 2020 sur Expedia
Bel accueil
Toutefois, la propreté laisse à désirer.
Les draps étaient tachés en plus d’être sales. L’entretien de l’établissement est délaissé
par un voyageur
Publié le 14 avr. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 janv. 2019 sur Expedia
par eric
Publié le 12 mai 2016 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
Only staying for the one night. Room was clean, staff friendly. I’ll definitely book again when in the area.
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 août 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 août 2023 sur Expedia
There was mold on the walls and in the corners and the sheets had stains on them and the carpet was dirty in some areas. The showers are nice and new looking and plenty of hot water. The dead bolt on the door wouldn’t work. Yes you need a card to enter the unit but a working deadbolt would be nice. Told the lady at the front desk about it and all she said was, “ok”. Didn’t apologize or ask to be shown the issue. For $141 for the night, I’ll spend the extra $100 and go to best western.