Note fondée sur 926 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
66 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2023 sur Expedia
Chambre studio assez propre, lits très propres, déjeuner décevant, secteur décevant. Plus jamais!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Johanne, Thank you for being our guest and for your valuable feedback. It was nice to see you appreciated your clean and comfortable suite, but we are sorry we did not meet all your expectations. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay, and we hope you will give us another chance to provide you with the hospitality you deserve. Thank you again for your feedback.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2018 sur Hotels
Très bon hôtel, bien situé, très bon accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Raphael, thank you for taking the time to share about your stay at Extended Stay America. We are thrilled to know you loved our courteous associates and that our great location was perfect for your needs. We look forward to welcoming you again the next time you visit Orlando. Sincerely, Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Très spécial

Publié le 30 janv. 2018 sur Hotels
Préférez plutôt un autre hôtel, a moins que le prix soit le seul critère! Disposant d'une cuisine, mais vide de tout équipement, très bruyant, frigidaire hors d'age, faisant encore plus de bruit que la clim, mais pas plus efficace qu'elle. Salle de bains avec seulement l'embase du sèche cheveux, petit déjeuner qui ne peut même pas en porter le nom : deux cafetières dont une vide, et quelques barres énergétiques au fruits sec pour tout l’hôtel. De plus loin de tout et du reste si le menu ne vous convient pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Rose, we strive constantly to deliver exceptional service, so we apologize that your experience with us was disappointing. We have shared your feedback with our concerned department, and have taken steps to ensure these mistakes are not repeated. We appreciate your constructive comment and hope we have a future opportunity to restore your confidence in us. Sincerely, Hotel Management
3 sur 5
par SANDRINE de toulouse

Hotel convenable

Publié le 7 avr. 2016 sur Hotels
Hôtel tout à fait convenable pour le prix. Seul bémol, la batterie de cuisine inexistante que vous devez louer...
5 sur 5
par DENIS de MONTPELLIER FRANCE

TRES TRES BIEN

Publié le 28 mars 2016 sur Hotels
TRES BIEN
3 sur 5
par un voyageur

Ok

Publié le 2 août 2015 sur Hotels
Toilette sale et tapis tres sale dans les coins. Sinon, tres accessible et pas cher.
2 sur 5
par un voyageur de Cocoa Beach

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Its not that hard to clean... Seriously.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Syrus, On behalf of our entire team, please accept our sincerest apologies for our hotel not meeting your expectations. We do not take these concerns lightly, especially with the cleanliness of our hotel, as this is an essential priority. We are taking appropriate measures to address this matter and will ensure that our housekeeping staff pays closer attention to cleanliness. Your patronage is important to us, and we would be honored to welcome you back and demonstrate our commitment to providing exceptional service.Sincerely,Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
The rooms were in poor condition, greatly in need of upgrading. Also, never stayed at an Extended Stay where no dishes or silverware were available in the kitchen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Diane, Thank you for reviewing your stay at our hotel. We never want to disappoint our guests, so we were sorry to read that you were disappointed with the lack of amenities in your room. Please know we welcome you to reach out to our front desk anytime for items you need to make your stay more comfortable; we are always here to help. Moreover, our team's goal is to ensure each guest is treated with exceptional service and that our accommodations are clean and comfortable. We thank you for letting us know how you feel about our property, as it helps us plan for the future. We hope this was not too much of an inconvenience and that you will stay with us again soon.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia