Note fondée sur 891 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2020 par John V., Gestion de l’hôtel
Maryse, Thank you for staying with us and providing feedback about your recent stay. We are pleased that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you on your next trip.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 déc. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Everything was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Jaclyn Lorigan General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay and feedback. We hope to have you back again real soon!
3 sur 5
par un voyageur de Clearwater

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
I found a dead roach in the fridge and room wasn’t clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Jaclyn Lorigan General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback our Executive team is reviewing this and we apologize for the inconveniences.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Bed and pillows were nice, a/c was extremely loud sounded like a tractor when turning on. Overall was ok, decent rate…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Jaclyn Lorigan General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay and feedback. We apologize for the inconvenience you may have experienced as our AC units do run differently than home AC units; which does make the noise sound louder.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Jaclyn Lorigan General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay and feedback. We hope to have you back again real soon!
3 sur 5
par un voyageur de Apopka

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
My least favorite thing about my stay was that they do not offer breakfast and the cafe downstairs is unappealing and over priced. The pool is right next to I4 highway and was small, unimpressive, and overcrowded with kids. Rooms were clean and the bed was comfortable, but overall not up to the level one would expect from a Hilton.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Jaclyn Lorigan General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay; we apologize for the inconvenience you may have experienced as we certainly do try to live up to our guest expectations.
3 sur 5
par un voyageur de St. Petersburg

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
No microwaves. No privacy in bathroom with barn door style door.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Jaclyn Lorigan General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay and feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Jaclyn Lorigan General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay and feedback. We hope to have you back again real soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Jaclyn Lorigan General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay and feedback. We hope to have you back again real soon!