Note fondée sur 305 évaluations de clients

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3,2 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 janv. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2023 sur Expedia
The floor had not been swept, the bathroom sink was dirty, THEY TURNED THE HOT WATER OFF THROUGH THE NIGHT, bring your own soap because what is supplied with the room is not enough to wash your hands with, the room photos did not match what they show online. On top of all that the area is over run with homeless people.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Charles,Hosting you was a pleasure. However, we apologize that your room was not as expected. We do our best to accommodate all our guests, and with third-party reservations, room types are subject to change based on availability. Nonetheless, we will discuss how we can ensure a better overall experience for our guests going forward. Thank you for your feedback. Safe travels, and we hope to welcome you back the next time you are back this way.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
Stores and restaurants next to the hotel.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia
O
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Blaine,Based on your rating, we may have some work to do. Our team will work diligently to improve, and we apologize for not meeting your expectations. Please know that specific feedback serves us best to ensure we can focus our attention on the right areas. Thank you for choosing to stay with us, and we wish you well on your future travels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia
Loved the ig bath tub
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 nov. 2023 sur Hotels