Note fondée sur 270 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
The owners of this establishment are wonderful hosts! And I will definitely be staying again. Next time I go through Arkansas.!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
Updated and clean room. Some road noise. Comfortable bed.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
It is a great place to stay. The price is right the rooms are clean and good location.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
We chose to stop here on a trip from LA to Nashville. The town of Ozark was not as quaint as we had hoped, but the Oxford Inn was lovely and well-run by a very friendly owner, John. Would definitely stay there again.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 nov. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Joplin

Publié le 13 nov. 2023 sur Expedia
I booked a king’s ste but was given two double bed and the manager says it’s Expedia ‘s fault for giving me the wrong booking. He says he couldn’t do anything but I notice they’ve got queen beds but never offer to give me any. This so the lost deceitful booking I’ve ever made with all my years with Expedia and no I would not stay there again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2023 sur Expedia
They need a good landscaper to clean up the overgrown grassy areas. Not much to look at from the outside, but absolutely outstanding inside. We would stay there again for sure. Side note: I did get stuck in the bathroom because of a faulty door latch, but they were informed and said they would get it fixed asap. (room #114)
4 sur 5
par un voyageur

No frills value

Publié le 5 nov. 2023 sur Hotels
Exactly what we needed. No frills. Clean. Great for an overnight stay while traveling.