Note fondée sur 51 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Nice
Bon hôtel pour court
Publié le 28 juill. 2018 sur ExpediaPersonnel souriant, mais ne comprend pas parfaitement l’anglais et donc nos demandes. Aucun tour d’organiser via l’hôtel, il faut donc se débrouiller seul. Du a sa proximité avec l’aéroport de Padang, cet hôtel est sympa uniquement pour une halte d’un soir... pour ensuite aller sur les îles qui n’en sont pas loin !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2018 par FDA, Gestion de l’hôtel
Dear Mr./ Mrs., many thanks for choosing our hotel and giving a lovely review! We are pleased that we were able to meet your expectation. We’re so glad to know that everything was taken care of and apologize again for the initial trouble. If there’s anything more we can assist with, please don’t hesitate to contact us again. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Best Regards
par un voyageur
Publié le 3 nov. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Could easily be a lot better
Publié le 25 sept. 2023 sur HotelsStay here lot’s mainly due to location! It’s a pretty old hotel and the rooms need a renovating! Not enough non smoking rooms so it not alway possible to book a room.
Breakfast could be a lot better! Need more variety of fruit, better coffee, better bread and real butter would be a good start
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 mai 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2022 sur Expedia
Een oase in de hectiek van Padang. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel
par un voyageur
Publié le 28 août 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2020 sur Expedia
par un voyageur de Singapore
Publié le 27 oct. 2019 sur Expedia
What touched me the most was the kindness and enthusiasm of Padang people. Of course, including the hotel staff, especially Azail,I have more interaction with him, I will only recognize it here!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2019 par Yofan, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam, thanks for the review! Looking forward to welcome you back in the future. Best Regards
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2019 sur Expedia
Pay like 2star hotel but stay like 5star hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2019 par FDA, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam, thanks for the review! We are happy that you could enjoy your stay in our hotel. Looking forward to welcome you back soon. Best Regards