Note fondée sur 7 évaluations de clients

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4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2020 sur Expedia
Good service of Staff and cleaning room.beautiful property and natural place
4 sur 5
par un voyageur

สถานที่จริง เหมือนโฆษณา ตรงปก

Publié le 1 févr. 2020 sur Hotels
ไม่ผิดหวังครับ ต้องมาอีก
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2019 sur Expedia
Hotel staffs is helpful and rooms is clean except the location is far from main road, difficult to locate during late night. Breakfast was serve in open garden which is new experience for us. Our booking was not place by Expedia during our check in and the staffs is kind to provide us 6 rooms after some help from our driver's. We booked suite room but was given studio room due to no booking was done by Expedia though our payment had been made. Lucky hotel could arranged rooms for us if not we have to be stranded. According to hotel they have stop contract with Expedia for more than 6 months, in this case Expedia should not accept our booking and payment. Furthermore, we received notification for check in & check out and last this mail for feedback on the property. This double standard and irresponsible attitude is totally unacceptable. I'm very disappointed with Expedia service.
4 sur 5
par un voyageur

A pleasant property up in fresh air

Publié le 20 août 2019 sur Hotels
A beautiful property intermixed between hotel and apartments services. The reception was a temporary unit used. When it rains there is no sheltered drop off for guests. Bigger rooms faced the pool and small rooms do not have much of a view. Its quite near to the Khao Yai National Park-20mins drive. Breakfast is served in an open area but quite a wide selection of food. Overall pleasant experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2019 par ma, Gestion de l’hôtel
thank you so much
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juin 2019 sur Hotels