Ratings based on 303 Guest Reviews

Hear it directly from our travellers
3.7 out of 5
93% of guests recommend
3.7 Room cleanliness
3.8 Service & staff
3.6 Room comfort
3.6 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
Hear it directly from our travellers
2 out of 5
by A traveller

Dirty Hotel

Posted Jul. 25, 2023 on Hotels
This was the dirtiest hotel I have stayed at on this current trip. I wouldn’t have stay if I had not arrived so late. I walked into the room and was greeted by baby roaches. The bathroom smelled of wet rotting would. The mattress was a 4-5 inch piece of foam on a board. They claim to be a no frills hotel, I’m fine with no frills, but I don’t consider being clean a drill.
Comment from Hotel Management
Aug. 8, 2023 by directrice adjointe, Hotel Management
Bonjour Ce fut un réel plaisir de vous recevoir. Merci d’avoir pris le temps de nous faire part de votre ressenti suite à votre séjour dans notre établissement. Toutes vos remarques et suggestions sont les bienvenues pour nous aider à adapter nos services à vos besoins. Dans l’attente du plaisir de vous accueillir de nouveau. Cordialement
3 out of 5
by A traveller

Posted Jul. 15, 2023 on Expedia
Hotel staff was nice and friendly and rest was just normal .
Comment from Hotel Management
Aug. 8, 2023 by directrice adjointe, Hotel Management
Bonjour Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour à l'hôtel. La satisfaction de nos clients est notre principale préoccupation et c'est toujours un réel bonheur de lire des remarques comme les vôtres. Au plaisir de vous accueillir au B&B lors d'un prochain séjour.Cordialement
3 out of 5
by A traveller

Posted Jun. 8, 2023 on Hotels
The receptionist was friendly and helpful. We arrived a day late, around 4/5 am, he said that they asked him to cancel the booking but he didn't as he knew we were coming from far. That was really nice of him. The bed was not comfortable, the bathroom was very tiny. The bed sheets were clean, but they were smelly, I don't know why.
Comment from Hotel Management
Jun. 15, 2023 by directrice adjointe, Hotel Management
Bonjour Ce fut un réel plaisir de vous recevoir.Merci d’avoir pris le temps de nous faire part de votre ressenti suite à votre séjour dans notre établissement. .Dans l’attente du plaisir de vous accueillir de nouveau.
4 out of 5
by A traveller

Posted Jun. 5, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Jun. 15, 2023 by directrice adjointe, Hotel Management
Bonjour Ce fut un réel plaisir de vous recevoir.Merci d’avoir pris le temps de nous faire part de votre ressenti suite à votre séjour dans notre établissement. .Dans l’attente du plaisir de vous accueillir de nouveau.
1 out of 5
by A traveller

Posted May 8, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
May 9, 2023 by directrice adjointe, Hotel Management
Bonjour,Nous avons pris connaissance de votre notation suite à votre séjour dans notre hôtel. Nous regrettons que nos prestations n'aient pas répondu à vos attentes.A l'avenir, n’hésitez surtout pas à nous faire part de vos remarques. Nous attachons beaucoup d'importance aux avis clients, qui nous permettent de toujours améliorer notre qualité. En espérant vous revoir prochainement dans notre hôtel.
3 out of 5
by A traveller

Posted Apr. 12, 2023 on Expedia
i felt very safe as there was a closed gate that you needed proper access to get in. The room was small and not ready for us when we got there. no shower curtains and a clogged sink. there are no drawers to store clothes needs to ask for an iron. there was no ironing board. No close public transportation. No close fine dining restaurants and there were no hot drinks offered with breakfast.
Comment from Hotel Management
Apr. 18, 2023 by directrice adjointe, Hotel Management
You were kind enough to submit your opinion and comments relating to your stay at the B&B HOTEL Paris Nord Aulnay sous Bois.A big thank you, because your comments are precious to us, they are a source of perpetual improvement.We have four bus stops near the hotel (2-3 minutes on foot)Breakfast is an all-you-can-eat buffet from 6 a.m. to 10 a.m. (hot drink included)We also have a gourmet restaurant a few minutes from the hotel (Auberge des Saints Pères)
4 out of 5
by A traveller

Posted Apr. 8, 2023 on Expedia
Comment from Hotel Management
May 9, 2023 by directrice adjointe, Hotel Management
Bonjour,Nous avons pris connaissance de votre notation suite à votre séjour dans notre hôtel. Nous regrettons que nos prestations n'aient pas répondu à vos attentes.A l'avenir, n’hésitez surtout pas à nous faire part de vos remarques. Nous attachons beaucoup d'importance aux avis clients, qui nous permettent de toujours améliorer notre qualité. En espérant vous revoir prochainement dans notre hôtel.
5 out of 5
by A traveller

Posted Oct. 9, 2022 on Expedia
GOOD AS I WANT
Comment from Hotel Management
Nov. 25, 2022 by directrice adjointe, Hotel Management
Bonjour , Nous avons pris connaissance de votre notation suite à votre séjour dans notre hôtel. Nous regrettons que nos prestations n'aient pas répondu à vos attentes. A l'avenir, n’hésitez surtout pas à nous faire part de vos remarques. Nous attachons beaucoup d'importance aux avis clients, qui nous permettent de toujours améliorer notre qualité. En espérant vous revoir prochainement dans notre hôtel.
5 out of 5
by A traveller

This traveller left a rating score only Posted Jun. 4, 2022 on Hotels
1 out of 5
by A traveller

Posted May 29, 2022 on Hotels
Comment from Hotel Management
May 31, 2022 by directrice adjointe, Hotel Management
Bonjour , Vous avez eu la gentillesse de déposer votre avis et commentaires relatifs à votre séjour au B&B Hôtel PARIS Nord Aulnay sous Bois.. Vous n’avez pas rencontré lors de votre séjour le niveau de qualité conforme à vos attentes, veuillez nous en excuser. Nous tâcherons à l'avenir de vous satisfaire au mieux en faisant le nécessaire pour améliorer les différents points que vous avez soulignés dans votre avis. A très bientôt Cordialement,