Ratings based on 188 Guest Reviews
Hear it directly from our travellers
4.0 Room cleanliness
3.9 Service & staff
3.9 Room comfort
3.9 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
Hear it directly from our travellers
by A traveller
Posted Jan. 21, 2024 on Expedia
Comment from Hotel Management
Jan. 23, 2024 by Dijana Ducaté, Hotel Management
Merci beaucoup Ali. A bientôt dans notre hôtel.
by A traveller
Posted Jan. 19, 2024 on Expedia
Friendly staff members
Comment from Hotel Management
Jan. 23, 2024 by Dijana Ducaté, Hotel Management
Merci beaucoup Honey. A bientôt dans notre hôtel.
by A traveller
Posted Aug. 1, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Aug. 25, 2023 by Dijana Ducaté, Hotel Management
Bonjour John,Nous avons pris connaissance de votre notation suite à votre séjour dans notre hôtel. Nous regrettons que nos prestations n'aient pas répondu à vos attentes.A l'avenir, n’hésitez surtout pas à nous faire part de vos remarques. Nous attachons beaucoup d'importance aux avis clients, qui nous permettent de toujours améliorer notre qualité. En espérant vous revoir prochainement dans notre hôtel.
by A traveller
Posted Jul. 19, 2023 on Expedia
Comment from Hotel Management
Aug. 4, 2023 by Dijana Ducaté, Hotel Management
Merci beaucoup Flory. A bientôt dans notre hôtel.
by A traveller
Posted Jun. 25, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Jun. 27, 2023 by Dijana Ducaté, Hotel Management
Merci beaucoup Tore. A bientôt dans notre hôtel.
by A traveller
Posted Jun. 7, 2023 on Expedia
Smooth check in. Staff pleasant. Room clean and as shown on picture. Staff also helpful. I didn’t have an international charger and the staff was kind enough to lend me one. Much appreciated. I stayed for a night with partner and 2 kids.
Comment from Hotel Management
Jun. 21, 2023 by Dijana Ducaté, Hotel Management
Dear Naz,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
by A traveller
Posted Jun. 3, 2023 on Expedia
Comment from Hotel Management
Jun. 26, 2023 by Dijana Ducaté, Hotel Management
Bonjour Eva,Nous avons pris connaissance de votre notation suite à votre séjour dans notre hôtel. Nous regrettons que nos prestations n'aient pas répondu à vos attentes.A l'avenir, n’hésitez surtout pas à nous faire part de vos remarques. Nous attachons beaucoup d'importance aux avis clients, qui nous permettent de toujours améliorer notre qualité. En espérant vous revoir prochainement dans notre hôtel.
by A traveller
Posted Apr. 11, 2023 on Expedia
by A traveller
Posted Aug. 28, 2022 on Expedia
Restful stay
by A traveller
Posted Aug. 21, 2022 on Expedia
Very good