Ratings based on 919 Guest Reviews

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4.4 out of 5
100% of guests recommend
4.4 Room cleanliness
4.5 Service & staff
4.2 Room comfort
4.2 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
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5 out of 5
by A traveller

Posted Jan. 27, 2024 on Expedia
Comment from Hotel Management
Feb. 17, 2024 by Chiara - CMO, Hotel Management
Cher Robert,Merci beaucoup pour votre avis ! Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite.Cordialement,
4 out of 5
by A traveller

Posted Jan. 27, 2024 on Expedia
Place is convenient to restaurants, public transportation and stores.
Comment from Hotel Management
Feb. 24, 2024 by L'équipe du Cardinal, Hotel Management
Bonjour Tabita,Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis sur votre séjour au Cardinal. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié l'emplacement de notre hôtel, proche des restaurants, des transports en commun et des magasins.Nous sommes fiers d'offrir à nos clients un accès pratique à diverses commodités et attractions locales, et nous sommes heureux que cela ait contribué à rendre votre séjour agréable.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Cardinal lors de votre prochaine visite à la région.Cordialement,L'équipe du Cardinal
5 out of 5
by A traveller

Posted Jan. 24, 2024 on Expedia
Comment from Hotel Management
Feb. 17, 2024 by Chiara - CMO, Hotel Management
Chère Yolanda,Merci beaucoup pour votre avis ! Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite.Cordialement,
5 out of 5
by A traveller

Posted Jan. 22, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 17, 2024 by Chiara - CMO, Hotel Management
Dear Yair,Thank you for your feedback! We're thrilled you enjoyed your stay. Hope to welcome you back soon!Best regards,
3 out of 5
by A traveller

Posted Jan. 21, 2024 on Expedia
This hotel was definitely not a 4-star as described. Additionally, the pictures did not match the actual property. The hotel appeared worn out and was very much in need of renovations. The location was convenient and the staff was kind; however, I would not choose to stay here again.
Comment from Hotel Management
Feb. 17, 2024 by Chiara - CMO, Hotel Management
Dear Kelly,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for falling short of your expectations during your recent stay. Please know that we take your comments seriously, and we will be undergoing renovations shortly to address the issues you mentioned and to ensure a better experience for our guests in the future. We appreciate your kind words about our staff and convenient location. We understand your decision not to return, but we hope you will consider giving us another chance after our renovations are complete. Thank you for bringing these matters to our attention!Best regards,
5 out of 5
by A traveller

Posted Jan. 14, 2024 on Expedia
Its a nice hotel, the breakfast was really good. The staff was nice, the amenities are a little old, the room was not very nice. However the area was nice, im not sure if its safe at night though, but I liked the location. The metro is not that close, its a few blocks away. I would stay there again, I had an awful experience with a booking scam and expedia I think it’s safer.
Comment from Hotel Management
Feb. 24, 2024 by L'équipe du Cardinal, Hotel Management
Bonjour Marianna,Merci d'avoir partagé votre expérience au Cardinal. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié notre petit-déjeuner et que notre personnel a été à la hauteur de vos attentes en termes de gentillesse.Nous notons vos commentaires sur les équipements et l'apparence de la chambre et nous nous efforcerons d'améliorer ces aspects à l'avenir. Nous sommes également ravis que vous ayez aimé l'emplacement de l'hôtel, malgré la distance au métro.Nous sommes désolés des problèmes que vous avez rencontrés avec votre réservation, mais nous sommes heureux que vous ayez trouvé notre hôtel sûr et fiable.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Cardinal lors de votre prochaine visite.Cordialement,L'équipe du Cardinal
4 out of 5
by A traveller

Posted Jan. 6, 2024 on Expedia
Comment from Hotel Management
Feb. 24, 2024 by L'équipe du Cardinal, Hotel Management
Cher Adrian,Nous vous remercions pour votre retour positif et espérons vous accueillir de nouveau lors de votre prochain séjour à Paris.Cordialement,L'équipe du Cardinal
2 out of 5
by A traveller

Posted Jan. 2, 2024 on Expedia
Please do let them check you in to room 208. It was awful. Staff knew as soon as I went to the desk to complain about the noise. Basically it’s next to the lift which sounds like metal bins banging together all day and night. As Paris comes alive in the evening it’s impossible to get any sleep. Other than that the hotel was in a great location
Comment from Hotel Management
Feb. 24, 2024 by L'équipe du Cardinal, Hotel Management
Bonjour Chris,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos commentaires avec nous concernant votre récent séjour au Cardinal. Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience dans la chambre 208 n'a pas été à la hauteur de vos attentes en raison des nuisances sonores provenant de l'ascenseur à proximité.Votre confort est notre priorité absolue, et nous sommes vraiment désolés pour tout inconvénient que cela a pu causer. Soyez assuré que nous allons prendre des mesures immédiates pour remédier à ce problème afin d'améliorer la qualité de l'expérience de nos clients à l'avenir.Nous vous remercions pour votre compréhension et pour nous avoir donné l'opportunité de rectifier la situation. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Cardinal dans des conditions plus satisfaisantes lors de votre prochain séjour à Paris.Cordialement,L'équipe du Cardinal
5 out of 5
by A traveller

Posted Jan. 1, 2024 on Expedia
It was great. Staff were super friendly, helpful and accommodating for checking in early. The only thing was that they only provided one key card, which needed to be put into a slot which switched on all the electricity in the room, to be environmentally friendly, so that when you left the room and took the key card, the bar fridge would then not be working to keep things cool. They offered a second key card, to leave in while gone for the day, but then room service took it out.
Comment from Hotel Management
Feb. 24, 2024 by L'équipe du Cardinal, Hotel Management
Bonjour Glenn,Nous vous remercions pour votre retour positif sur votre séjour au Cardinal. Nous sommes ravis que notre personnel ait contribué à rendre votre expérience agréable en étant sympathique, serviable et accommodant.Nous prenons note de vos commentaires concernant la carte-clé et nous sommes désolés pour tout inconvénient que cela a pu causer. Nous cherchons constamment à améliorer nos services et nous utiliserons votre retour pour mieux répondre aux besoins de nos clients à l'avenir.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite.Cordialement, L'équipe du Cardinal
5 out of 5
by A traveller

Posted Dec. 16, 2023 on Expedia
We really liked this hotel and the nearby amenities. The only downside was the street construction however I’m sure that will finish up soon and of no fault of the hotel.