Note fondée sur 698 évaluations de clients

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4,1 sur 5
76 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Nimes

SANS SURPRISE

Publié le 16 oct. 2016 sur Expedia
Séjour de 1 nuit dans cet hôtel de chaîne. Tout est conforme à l'attente, chambre grande, bien équipée, petit déjeuner très copieux, wifi OK. En plus, une piscine couverte et un spa. Très content de notre sejour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2016 par Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Fred, Merveilleux de vous entendre et nous apprécions le temps que vous avez pris pour partager votre séjour avec nous. Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Original en anglais Language Weaver Notez cette traduction: Merci pour votre évaluation Mauvaise Bonne Nous espérons être à votre service la prochaine fois que vous retournez dans la région. Je vous remercie. Meilleurs voeux
4 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 5 juin 2015 sur Hotels
Très bonne adresse. Hôtel de chaîne mais bon accueil, chambre spacieuse, piscine chauffée et bon petit-déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2015 par Bobby, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Our staff and management team would like to thank you for choosing to stay here with us at Days Inn and Suites of Payson. Glad that you enjoyed our spacious guest room and added amenities. We appreciate your time in letting us know that we have succeeded in making your stay a pleasant hotel experience. Cher client, Notre équipe de personnel et la direction tient à vous remercier d'avoir choisi de rester ici avec nous au Days Inn et Suites de Payson. Heureux que vous avez apprécié notre chambre d'hôtes spacieuses et équipements supplémentaires. Nous apprécions votre temps à nous faire savoir que nous avons réussi à faire de votre séjour une expérience agréable de l'hôtel.
4 sur 5
par Michel de FRANCE

Publié le 9 mai 2014 sur Hotels
Hôtel très bien, calme et propre, petit déjeuner très bien fourni.Seul bémol dans la ville petite de PAYSON, le sheriff est omniprésent avec sa sirène de voiture.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
I liked that it was tucked back off the main road and was quiet. Clean,convenient, friendly staff and people always makes a great start to a good nights stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Patricia,We are delighted to hear that you enjoyed our peaceful location and found our staff to be friendly. Your comfort is important to us, and we appreciate your kind words. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Nice place to stay and good location

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Had a pleasant stay. Was a very convenient location. Breakfast was very good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jamie,Thank you for taking the time to share your positive experience with us! We are thrilled to hear that you enjoyed our convenient location and the breakfast offerings during your stay. Your feedback is greatly appreciated and we hope to welcome you back in the future for another memorable stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
very clean facility
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ruben Alejandro,Thank you for your feedback regarding our hotel's cleanliness. We appreciate your recognition of our efforts to maintain a pristine facility. We continuously strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back on your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2023 sur Expedia
Perfectly fine A few scuffs Had great afternoon alone in spa/ hot tub
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Richard,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are grateful to hear that you enjoyed your time at our spa and hot tub. We value your feedback and will address the scuffs to ensure an even better experience for future guests. We hope to welcome you back soon for another relaxing stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello LUIS,Thank you for sharing your feedback on the cleanliness of our hotel. We strive to maintain a high standard of cleanliness throughout our property and apologize for any lapses you may have encountered. We appreciate your valuable input and will address your concerns with our housekeeping team to ensure a better experience for future guests.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2023 sur Expedia
Beds where horrible slept terrible, room cold when entered, heard the heating all night, pillows where so thin to sleep on, no carpets on flooring at all, the breakfast so called was also unacceptable, not even any water except out of water fountain offered when asked for. the so called hot eggs where like rubber and these round pre done things so did not eat them but hubby had one. Put in one piece of bread for toast it came popped up ended up on the floor and burnt, the potatoes I assumed packaged and they warmed up were cold so ended up with a banana another piece of toast burnt I scraped up and now caught before hitting floor, nothing to drink cause no water no decaf coffee, can't do OJ, and had banana...great breakfast unless you don't mind package oatmeal then go for it! thats the " breakfast" they call it. and the price is horrible even with a military discount. I am not a complainer nor do I even post but had to on this one! Do not recommend this place at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Elizabeth, Thank you for sharing your experience with us. We apologize for any inconveniences you may have encountered during your stay. We strive to provide a comfortable environment for our guests and will take your feedback into consideration to improve our services. We appreciate your review and your service, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 nov. 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jose, We aim to make every guest's stay enjoyable, and we apologize if we do not meet your expectations. We would like to learn more about your visit to address any issues that led to your low rating and improve our services in the future. Please feel free to contact us if you have any comments or suggestions.