Note fondée sur 679 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2023 par Jessica Aguirre, Gestion de l’hôtel
Cordial saludo.Muchas gracias por calificar nuestro hotel.Esperamos que regrese muy pronto.Atentamente,Inosencia AriasGerente General
par un voyageur
Bon hôtel à Pereira
Publié le 28 déc. 2021 sur HotelsBon séjour en général malgré quelques impasses. Entretien des chambres à revoir et quelques problèmes au restaurant , mais solution rapide et efficace grâce au responsable du service alimentation "Esmeralda" et la gérante de l'hôtel. Nous reviendrons!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2022 par Jessica Aguirre, Gestion de l’hôtel
Dear guest.
Thank you for your feedback because this is very important for us.
We hope you can comeback soon.
Cordially,
Inosencia Arias
General manager.
par un voyageur
Publié le 11 août 2019 sur Expedia
Très belle piscine , facile d accès
Le restaurant en haut de l’hôtel est excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2019 par Jessica Aguirre, Gestion de l’hôtel
Dear Guest.
Thank you for your feedback about our hotel.
Remember you always be welcomed.
Cordially,
Inosencia Arias
General Manager
par un voyageur
Décevant au niveau de la piscine
Publié le 14 janv. 2018 sur HotelsL'espace piscine et spa laisse vraiment à désirer au niveau de la propreté des bassins et des espaces communs. Dans les jeux aquatiques pour les enfants certains equipments sont rouillés. Les chaises longues sont inconfortables et souvent indisponibles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2018 par Jessica Aguirre, Gestion de l’hôtel
Dear Guest.
Thank you for your feedback. We apologize for problems that you had in the pool. This will be review by maintenance area to correct our failures.
We hope in your next stay you can enjoy a better service.
Cordially,
Inosencia Arias
General Manager
par Hubert de montreal qc canada
ummmmmmm
Publié le 12 janv. 2016 sur Hotelsbruit venant de la route
par un voyageur
Publié le 20 avr. 2024
Property was modern and comfortable. Breakfast buffet was plentyful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Ximena Idárraga, Gestion de l’hôtel
Dear Guest.Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you found our property modern and comfortable and you enjoyed the breakfast.We’re so glad you had an enjoyable time at Sonesta Hotel and hope to welcome you again soon.Cordially,Inosencia AriasGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 19 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par Inosencia Arias , Gestion de l’hôtel
Estimado CarlosMuy buenas tardesMuchas gracias por calificar su estadía en nuestro hotel, nos alegra saber que todo estuvo excelente.Estaremos felices de atenderle nuevamente.Inosencia Arias,Gerente General
par un voyageur
Best First Class Hotel in Pereira
Publié le 29 févr. 2024 sur HotelsThe location of the Sonesta hotel is superb, it is located in the area of Cerritos which is within the city of Pereira. As you drive into the hotel location, you are met with tropical palm trees, lush green landscaping, and the hotel does not disappoint. With it's private spa for massages, tennis courts, swimming pool, and a host of other activities, it is ideal for families or anyone who is traveling on business. I have stayed here twice and I have not been disappointed. The food is superb, and the revolving roof top bar and restaurant give you a panoramic view of the rolling hills of Periera that is stunning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Ximena Idárraga, Gestion de l’hôtel
Dear Valerie.Thank you for your glowing review of Sonesta Hotel Pereira! We really appreciate your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed our location, landscaping, pool, and our rooftop restaurant with its stunning 360-degree view. We look forward to welcoming you back for another memorable stay!Cordially,Inosencia AriasGeneral Manager
par un voyageur de Kissimmee
Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
I have been staying at this hotel for years. It is my first choice in pereira. I honestly love the hotel but I feel since the virus service and quality has gone down especially at the breakfast. Another issue I had during my latest trip was they insisted on charging me for a day visitor at 7pm, which I felt was ridiculous especially considering that I am a loyal customer who always spends a good amount of money during my stays.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Ximena Idárraga, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for your loyal patronage over the years, we truly appreciate your continued support. We apologize for any decline in service or quality you've experienced, particularly during breakfast, as well as any inconvenience with the day visitor charge. Please note that our pool and wet area facilities are exclusively for the use of our registered guests, which is why there's an additional charge for visitors. We apologize if this wasn't communicated clearly during your recent visit.Your feedback helps us ensure that our policies are transparent and our services meet your expectations. We look forward to serving you better in the future.Cordially,Inosencia AriasGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Ximena Idárraga, Gestion de l’hôtel
Gracias por su excelente calificación. Estamos complacidos de saber que su experiencia fue totalmente satisfactoria.Esperamos recibirle nuevamente en un futuro y seguir ofreciéndole un servicio de alta calidad.Cordialmente,Inosencia AriasGerente General