Note fondée sur 911 évaluations de clients

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4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Personnel au top

Publié le 28 juill. 2022 sur Hotels
Un doubletree sans surprise sur les prestations, qui sont très satisfaisantes pour le prix. Une mention spéciale au personnel qui a été adorable est plein de gentillesse. Merci !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Eric, It is fantastic to hear that you enjoyed your stay! We thank you for your compliments regarding our accommodations, but more importantly, our staff. Each member of our team strives daily to provide positive guest experiences. Thank you for taking the time to share your review. Best, Michael O'Donoghue General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2019 sur Expedia
L endroit et le cartier est incroyable. Il y avait un groupe de jeunes joueurs de hockey et nous aoeu aucun bruit dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2019 par stewart, Gestion de l’hôtel
We are excited to hear that you had a great stay at our property.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Kennedi, Gestion de l’hôtel
I am so pleased to hear your experience here at the Alloy was pleasant. Please feel free to make our hotel your home away from home. Have a great weekend.
1 sur 5
par un voyageur

Hotel double charges for stays

Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, I am sorry to see that our property did not provide you with a good experience. We always want to leave a positive impression and it appears we fell short. We hope to redeem ourselves to you on a future visit and are at your service should you wish to discuss how we could do better next time. Sincerely, Michael O'Donoghue, GM
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, We assess all reviews to ensure we provide the highest quality of service, and we apologize for falling short during your stay. We hope to welcome you again for a WOW experience. Thank you for staying with us. Sincerely, Michael O'Donoghue, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024
The Alloy KOP is living up to the standards of a DoubleTree Hilton hotel. The room was amazing, staff were quick to respond. Convenience of having a Starbucks and saundry shop on premises was a bonus!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick, I can't thank you enough for writing and sharing this review. We take great pride in bearing the DoubleTree by Hilton name and work hard to ensure our offerings exceed the standards guests have come to expect. We appreciate your loyalty and hope to see you again soon. Best, Michael O'Donoghue, GM
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
I've stayed here a few times now and enjoy the location and the staff. Thank you Winter for the warm welcome and friendly banter. Oh and the cookies!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine, Thank you for taking the time to write a review. I’m pleased to learn that your stay was enjoyable. We appreciate your compliments and humbly request a return visit. Best, Michael O'Donoghue, GM
1 sur 5
par un voyageur de Ashburn

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par FD Lead Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hi Renee,Thank you for taking the time to leave us your feedback, we value this information and do use it to improve our overall service. I am so sorry that your expectations were not met during your stay. I will be sure to speak with the appropriate departments to look into the circumstances surrounding your experience and ensure that our relationship can be reconciled. I do hope that you will give us another chance in the future to improve upon this stay as I know we are more than capable of providing you a better experience. If you can share any additional information about your stay or if you would like to speak directly with management, we would be happy to assist; please give us a call.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par FD Lead Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hi Jessica,Thank you so much for the outstanding review, we really appreciate it! I am happy to hear that you enjoyed your stay & we look forward to hosting you again.