Note fondée sur 922 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2022 par Ashley, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our Hampton Inn & Suites. We are very sorry that your stay was anything less than excellent. If you'd like to provide additional feedback, please feel free to reach out. We would love to hear where we have room for improvement.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 mai 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2024
Extremely clean!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024
Hot tub . The jets were programmed so high that water just continuously rolled out and all over pool area. Very dangerous and the chlorine fumes burnt our eyes. We could only stay 5 minutes.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024
Trish at the front desk went above and beyond when Travelocity made an error with our reservation. I recommend the hotel but I am never booking with Travelocity again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Kourtney , Gestion de l’hôtel
glad you enjoyed your stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Nice hotel. Convenient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Kourtney , Gestion de l’hôtel
Glad you enjoyed your stay
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
No water pressure.....Air didn't work properly room was way too warm thermostat didn't work...... The bathroom sink drain was so slow it was ridiculous..... I used to stay here all the time and loved it.... After this day I will definitely not be staying here again we're booking through hotels.com when I was offered a $15 refund.... What a joke!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Kourtney , Gestion de l’hôtel
Sorry for the bad experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Kourtney , Gestion de l’hôtel
Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Quiet, clean, great breakfast. 10/10 would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Kourtney , Gestion de l’hôtel
glad you enjoyed your stay