Note fondée sur 341 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2019 sur Expedia
Excellent rapport qualité/prix. Petit déjeuner très bon.
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel rénové

Publié le 6 mars 2018 sur Hotels
Nous avons eu peur à notre arrivée parce que c’était en rénovation mais nous avons quand même eu un bel accueil. Il semble y avoir eu beaucoup de rénovation dernièrement ça sentait le neuf. Il y a une épicerie accessible à pied. Très facile d’accès.
3 sur 5
par Rose de Canada

Publié le 23 déc. 2013 sur Hotels
Personne a l'accueil pour 10 min quand nous sommes arrivés.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par MP - Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Chris, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par MP - Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Luis, Many thanks for taking the time to share your feedback with us. We’re very happy to hear that we met your expectations. We are looking forward to welcoming you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
The staff was unprofessional. We did not have any TV or internet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par MP - Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Hello William, It is disheartening to hear about your experience. We apologize for the inappropriate behavior shown by our staff. Our team never wants our guests to go back like this with a bad experience. We are actively investigating your feedback with our management for prompt action. And will surely forward your valuable feedback to our team for improvements. We hope to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par MP - Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Jonathan, We’re delighted to hear about your recent experience with us. Thank you for taking the time to share your experience and we look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par MP - Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Dixon, Many thanks for taking the time to share your feedback with us. We’re very happy to hear that we met your expectations. We are looking forward to welcoming you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par MP, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We really appreciate your honest feedback and looking forward to serve you again in future. Thank you for staying at our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
The people at front desk were very polite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par MP - Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Tieace, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences.