Note fondée sur 877 évaluations de clients

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3,5 sur 5
69 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024
Staff were very helpful and respectful nice and quick check in..
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de LAS VEGAS

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
The touch pad to open the front door for handicapped people does not function properly
5 sur 5
par un voyageur de LAS VEGAS

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
The front door touch pad access does not work & it was hard for me to get through the door with my luggage. Other than that the room is great, thx
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear DAVID, Thank you for taking the time to share about your stay. We appreciate you sharing your experience, as it helps us continue to improve as a team so we may better serve our guests. We will look into these concerns, and we appreciate you sharing this with us. Thank you for choosing us and allowing us to host your visit. We enjoyed having you here and look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Question

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Stay was ok - this is the second time there in the last 4 months - for some reason both times the lobby smells like the Mary Jane ??? - this time it was quite obvious that the last person in the room did quite a bit of smoking in the bathroom
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
It was old and dirty, found numerous hairs in bed sheets. Sheets were so old and think you could see through them. Hallways and rooms smelled like marijuana and old oil from cooking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Tyson, Thank you for staying with us during your recent visit to our area. On behalf of our entire team, please accept our sincerest apologies for our hotel not meeting your expectations. We do not take these concerns lightly, especially with the cleanliness of our accommodations, as this is an essential priority. We will address this matter with our housekeeping associates to ensure it does not happen again. We hope you will consider giving us another opportunity to host you and welcome you back again soon.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia