Note fondée sur 159 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 25 juill. 2022 sur Expedia
Prix intéressant, cependant, motels ayant besoin de rénovation. Lits confortables. Si j’ai besoin d’arrêter à nouveau dans cette ville, je n’aurais pas d’hésitation à mis arrêter malgré tout.
par un voyageur
Nice place
Publié le 22 janv. 2021 sur HotelsReally good service!
Came in with two dogs, cozy rooms.
2 restaurants are in the parking lot !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2021 par the Villager inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing us! We really appreciate it, we hope you enjoyed your stay and wish to see you again. Take care of your health.
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2020 sur Hotels
Bon séjour merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2020 par the Villager inn, Gestion de l’hôtel
Hi Madeleine, Thank you for taking the time to review us we really appreciate it! We hope you enjoyed your stay and wish to see you again. Have a good day! Kind regards.
par un voyageur
Publié le 6 août 2018 sur Expedia
Hotel pratique , propre .personnel accueil tres gentil
par Sylvain
Superbe
Publié le 30 août 2017 sur HotelsVieillot mais superbe en tout point
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2017 sur Hotels
par un voyageur de Maple Ridge
Publié le 5 nov. 2023 sur Expedia
Excellent!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2023 par Guru, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We hope to host you again soon.
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2023 sur Expedia
This property did not have room lighting, only three lamps with very low wattage bulbs. No phones in room, no radio or clock, card table and fold up chairs. Very dark. On the plus side, bed was clean and comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2023 par Guru, Gestion de l’hôtel
We apologize for any inconvenience during your stay. We're committed to improvements, addressing lighting and amenity concerns to enhance guest experiences. Your comfort is our priority, and we hope to have the opportunity to provide a brighter and more satisfying stay in the future.
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2023 sur Expedia
Ok , clean enough. Kitchenette is not well equipped. Not even a can opener. Kitchen cupboards need a good cleaning inside
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2023 par Manny, Gestion de l’hôtel
There usually is can openers. We will ensure you get one next time. We will also look into cleaning the kitchen cabinets again.
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2023 sur Expedia
Perfectly adequate for a one night stay when you're too tired to drive the rest of the way to where you are really going.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2023 par Manny, Gestion de l’hôtel
Thank you. We do our best to provide good customer service.